اولین جلسه ستاد پیشگیری جرایم و تخلفات انتخابات رباط کریم برگزار شد

اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات شهرستان رباط کریم برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات شهرستان رباط کریم با حضور رئیس دادگستری و رئیس شورای رسیدگی به تخلفات انتخابات، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی رباط کریم و نمایندگان هیأت‌های نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رئیس دادگستری و رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات شهرستان رباط کریم در این جلسه گفت: برگزاری صحیح و قانونی انتخابات و پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی مستندسازی و بدون هیچ مماشاتی با متخلفان برخورد می‌شود.

محمدرضا قویدل بیان کرد: فراهم کردن زمینه حضور گسترده و فراگیر مردم شهرستان در انتخابات و امانت داری آرای مردم از وظایف مسئولان است.

قویدل افزود: مستندسازی از تخلفات و جرایم انتخاباتی از برنامه‌های بازرسین و اعضای شورای نگهبان و مسئولان اجرایی و قضایی است که باید با دقت انجام شود و هیچ مماشاتی با متخلفین نشود.

وی در پایان عنوان کرد: از مردم شهرستان رباط کریم تقاضا داریم در صورت مواجهه با جرایم و تخلفات انتخاباتی ضمن مستندسازی از طریق فیلم و عکس و... آن را به دبیرخانه ستاد واقع در دادگستری ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار