تردد ۵ هزار و ۹۰۴ مسافر به جمهوری آذربایجان و ارمنستان در نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز ۵ هزار و ۹۰۴ مسافر و تعداد ۶ هزار و ۸۶۳ کامیون تردد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت:ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر آذربایجان‌شرقی ۱۸۸هزار مسافر را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اجرای طرح سفر‌های ضروری ایام نوروز سال ۱۴۰۰ (از مورخه ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) جابجا کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی گفت: این جابجایی با ۲۴ هزار و۸۰۰ سفر اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه انجام شده است.

علیزاده گفت: کارگروه نظارت و ارزیابی این اداره‌کل در این ایام به‌طور منظم بر نحوه فعالیت ناوگان مسافری و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشت.

او گفت: در این بازه زمانی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز نیز ۵ هزار و ۹۰۴ مسافر و تعداد ۶ هزار و ۸۶۳ کامیون تردد کردند.

علیزاده افزود: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در محور‌های مختلف استان آذربایجان شرقی تردد ۱۳ میلیون و ۹۰۸ هزار خودرو ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۴درصد افزایش داشته است.

او گفت: همچنین در این مدت آمار خودروی ورودی به استان یک ‌میلیون و ۱۲۵هزار دستگاه و خودروی خروجی از استان یک میلیون و ۱۰۸ هزار دستگاه بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار