مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد؛

ضروری بودن حضور کادر اداری در مدارس

اسکندری نسب گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های ستاد کرونا، حضور کادر اداری مدارس بر اساس وضعیت‌ های هر منطقه در مدرسه ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب ،مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، گفت: به‌دنبال تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونای استان که اکثر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز هستند، روند فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مناطق قرمز و نارنجی به‌صورت مجازی و غیرحضوری در شبکه آموزش دانش آموزان "شاد"تداوم خواهد داشت.

اوبا تاکید بر اینکه مدرسه یک واحد اداری است و آموزش تعطیل شدنی نیست، تصریح کرد: کادر اداری مدارس با حضور در مدرسه نظارت دقیق بر آموزش ها، تهیه بسته‌های آموزشی و رصد آموزش در کلاس‌های درس را انجام می‌دهند و حضور آن‌ها در مدرسه بر اساس رنگ بندی شهرستان یا منطقه ضروری است.

اسکندری نسب در خصوص عوامل اجرایی که در دورکاری حضور دارند گفت: می‌بایست بر طبق برنامه هفتگی نسبت انجام وظایف سازمانی وحمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی نکات آموزشی وتربیتی بصورت غیرحضوری را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص نحوه فعالیت کارکنان اداری حوزه ستادی اداره کل و ادارات شهرستان‌ها و مناطق افزود: حضور کارکنان اداری ادارات در شهر‌های با وضعیت قرمز به میزان یک سوم حضور در محل کار و مابقی به صورت دورکاری ودر شهر‌های نارنجی نیز این میزان به صورت پنجاه درصد حضوری و پنجاه درصد دورکاری و در شهرستان‌های زرد دو سوم حضور و یک سوم دورکاری است.

اسکندری نسب عنوان کرد: مأموریت‌های غیرضروری لغو وبرگزاری جلسات کاملا ضروری با رعایت الزامات بهداشتی حداکثر تا ۱۵ نفر در وضعیت قرمز، ۲۰ نفر در وضعیت نارنجی و ۳۰ نفر در وضعیت زرد مجاز است، چراکه اولویت ما حفظ سلامت همکاران است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار