فراهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

عدم تامین اعتبار و بلاتکلیفی بیمه رانندگان تاکسی/ دولت منابع در اختیار تامین اجتماعی بگذارد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری تاکسیرانی تهران گفت: اگر دولت بتواند منابع در اخیار تامین اجتماعی بگذارد، بیمه رانندگان تاکسی انجام می‌شود.

سعید فراهانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری تاکسیرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حدود ۱۸ برنامه برای پرداخت الکترونیکی کرایه‌های تاکسی وجود دارد که تقریبا تنها ۴ نمونه آن تراکنش انجام می‌دهد و مابقی فعال نیستند. آپ و تاپ از برنامه‌های فعال در این زمینه هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی، بیان کرد: ما تنها در مقام معرفی رانندگان به بیمه هستیم، اما مسئولیت اصلی آن بر عهده دولت است، زیرا باید یارانه پرداخت کند؛ مدتی قبل ما لیست کاملی به سازمان تامین اجتماعی ارسال کردیم، اما این سازمان مشکل تامین اعتبار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری تاکسیرانی تهران یادآور شد: تامین اعتبار باید از محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان برنامه و بودجه به سازمان تامین اجتماعی اختصاص پیدا کند و مشکل دقیقا همین اعتبار است یعنی اگر دولت بتواند منابع در اخیار تامین اجتماعی بگذارد، این سازمان کار خود را انجام می‌دهد.

فراهانی با اشاره به افزایش کرایه‌های تاکسی، گفت: ما طبق مجوز کرایه‌ها را افزایش می‌دهیم و براساس مصوبه شورای شهر این افزایش از اول اردیبهشت ماه انجام می‌شود اگر استانداری اعلام کرده که اول تابستان این قانون باید اجرا شود، لازم است که مصوبه شورای شهر اصلاح شود و تا به امروز هم ما شاهد اصلاحیه نبودیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار