منطقه گردشگری کوهشور که در ایام نوروز به دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی برخی از گردشگران زیر حجم بالایی از زباله قرار گرفته بود پاکسازی شد.

احمد امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: منطقه گردشگری کوهشور به‌دلیل طبیعت بسیار زیبا و بکر و جنگلی بودن، یکی از مناطق پرتردد و گردشگر پذیر در شهرستان  بوده که در ایام بهار همواره میزبان حجم بسیار زیادی از گردشگران است که از زباله پاکسازی شد.

او افزود: این منطقه همواره به‌دلیل سهل انگاری برخی از گردشگران دست‌خوش آسیب‌های زیست محیطی از جمله ریختن زباله و ایجاد چهره‌ای نازیبا می‌شود و می‌طلبد که گردشگران همان‌گونه که به منظور زیبایی این منطقه در آن حضور پیدا می‌کنند، برای حفظ زیبایی‌های آن و ادامه حیات منطقه بکوشند.

امیری ادامه داد: کار پاکسازی این منطقه از زباله‌های انباشت شده با همت شورای روستای کوهشور و با همراهی و همکاری فعالان حوزه محیط زیست، نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست ایذه و موسسه مردم نهاد سبزگامان دیار بلوط و بابونه انجام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه تصریح کرد: در پایان این برنامه پاکسازی حجم بسیار زیادی از زباله در قالب چندین کیسه زباله جمع‌آوری و از منطقه خارج شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.