رسیدگی به ۱۷۰ پرونده گرانفروشی مرغ در فارس

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده‌های گرانفروشی و یا احتکار مرغ گرم بدون هیچگونه اغماضی در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و متخلفان اعمال قانون می‌شوند.

غلامرضا سالاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی را در رسیدگی به پرونده‌های در حوزه صلاحیت‌های قانونی یادآورد شد و گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در مقطع فعلی و در راستای حمایت از مصرف کنندگان و به خصوص اقشار ضعیف جامعه اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی کرده که در این راستا وضعیت تولید و عرضه مرغ گرم در استان بصورت مستمر توسط گشت‌های مشترک رصد می‌شود.

او با اشاره به جزئیات طرح ویژه تعزیرات حکومتی در این رابطه، افزود: مقرر شده به منظور پایش وضعیت تولید و کشتار روزانه مرغ گرم، رییس شعبه تعزیرات به همراه بازرسین در کشتارگاه‌ها مستقر شوند و خوشبختانه با اقدمات صورت گرفته و افزایش حجم تولید و تشدید نظارت‌ها در حوزه عرضه، شاهد کاهش نسبی میزان تخلفات بوده ایم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: بر اساس تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور، قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت به هر بهانه‌ای تخلف محسوب شده و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

سالاری از رسیدگی به ۱۷۰ پرونده گرانفروشی مرغ طی دو ماه گذشته و جریمه ۲۶ میلیارد ریالی گرانفروشان در تعزیرات حکومتی استان خبر داد و اضافه کرد: شهروندان می‌توانند موارد گرانفروشی، احتکار و یا عدم عرضه مرغ گرم را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت گزارش دهند تا گشت‌های نظارتی نسبت به برخورد با متخلفین اقدامات قانونی را بعمل آورند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.