کاهش هفت درصدی تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

مجموع تماس های دریافتی سامانه ۱۲۵ در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸، هفت درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پورسینا، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: شهروندان همدانی در سال گذشته ۱۵۵ هزار و ۸۴۴ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند که از این تعداد تماس، سه هزار و ۱۸۰ مورد منجر به عملیات شده است.

او افزود: از مجموع تماس های برقرار شده در سال گذشته با سامانه ۱۲۵ شهر همدان، هزار و ۸۶۵ مورد عملیات اطفای حریق، هزار و ۲۵۶ مورد عملیات امداد نجات، ۵۹ مورد احتیاط حریق، ۱۸ هزار و ۱۵۶ تماس اشتباه، هشت هزار و ۳۴ تماس برای دریافت مشاوره و راهنمایی، ۱۷ مورد اعلام حریق کذب و ۱۲۶ هزار و ۴۵۷ مورد مزاحمت بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از نجات ۸۳۷ نفر، مصدومیت ۱۳۶ نفر و فوت ۱۷ نفر در حوادث سال ۱۳۹۹ خبر داد و ادامه داد: آمار نجات یافتگان نسبت به سال ۱۳۹۸ ۳۳ درصد، مصدومان ۳۴ درصد و فوتی های حوادث مختلف ۲۶ درصد کاهش داشته است.

پورسینا با اشاره به صدور هزار و ۲۰۵ دستورالعمل و ۵۵۱ طرح ایمنی ساختمان در سال ۱۳۹۹ بیان کرد: این آمار نسبت به سال ۱۳۹۸ به ترتیب ۲۲ و ۲۶ درصد افزایش یافته است که این موارد یکی از شاخصه های ایجاد ایمنی بیشتر است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: آتش نشانی ، سامانه 125
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار