۵ رازی که درباره افراد درونگرا نمی‌دانید

درونگرایان افراد جالبی هستند که در جامعه معمولا دید ویژه‌ای نسبت به آن‌ها وجود دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، درونگرایان افراد جالبی هستند که در جامعه معمولا دید ویژه‌ای نسبت به آن‌ها وجود دارد و کمتر از آن‌ها اطلاعاتی به دست می‌آید. اگر به یک درونگرا بگویید مشکل تو با جامعه چیست، احتمالا می‌شونید جامعه با من مشکل دارد و مرا درک نمی‌کند. به صورت کُلی درونگرایان طوری زندگی می‌کنند که انگار یک لایه شخصیتی اضافه دارند که باعث می‌شود درون آن‌ها به خوبی دیده نشود.

درونگرا‌ها جشن‌ها و مراسمات را دوست ندارند

اگر درونگرا باشید احتمالا می‌دانید وقتی یک دوست یا همکار به شما پیشنهاد می‌دهد به مراسم تولد او بروید در چه شرایط سختی قرار می‌گیرید. این شرایط زمانی که در یک شرکت بزرگ کار می‌کنید و پیشنهاد‌های مختلفی برای شما ارسال می‌شود؛ بنابراین این را بدانید که اگر برای مراسم ازدواج یا تولد خود به یکی از دوستان درونگرای خود پیشنهاد ندهید ناراحت نمی‌شود، بلکه خوشحال هم می‌شود. درونگرا‌ها بیشتر مراسمات دو یا چند نفره خودمانی را دوست دارند که در آن همه را می‌شناسند.

درونگرا‌ها دوست ندارند در مورد آب و هوا حرف بزنند

زمانی که با یک نفر در مورد مسائل روز یا موارد معمولی حرف می‌زنید، اما جوابی نمی‌گیرید احتمال با یک درونگرا مواجه هستید. درونگرا‌ها از مکالمات خسته کننده و کم اهمیت بیزارند و ترجیح می‌دهند در مورد مسائل عمیق و مهم صحبت کنند. در حالت عادی ما هر روز با مکالمات معمولی و کوتاه مواجه هستیم که باید به آن‌ها عادت کنیم، اما اگر با یک درونگرا طرفید، بهتر است از این قسمت بگذرید.

درونگرا‌ها از شلوغی متنفرند

زمانی که درونگرا‌ها در یک فضای شلوغ یا در میان جمعیت قرار می‌گیرند، مایلند هر چه زودتر از آن شرایط خارج شوند. درونگرا‌ها با بیرون رفتن یا تفریح مشکلی ندارند، اما اگر در شلوغی قرار بگیرند خیلی خوشحال نیستند. اگر با یک درونگرا بیرون می‌روید سعی کنید پیشنهاد مکان‌های شلوغ را فراموش کنید.

درونگرا‌ها وقایع درون اینترنت را دوست ندارند

اگر کسی باشید که به شما بتوان گفت درونگرا، احتمالا به اتفاقاتی که درون شبکه‌های اجتماعی و اینترنت می‌افتند اهمیت نمی‌دهند و از شنیدن آن‌ها نیز بیزارند. درست است که گشتن در اینترنت برای درونگرا‌ها هم جذاب است، اما اتفاقات بیهوده‌ای که در آن می‌افتند اصلا برای آن‌ها جالب نیست. توصیه می‌کنیم کمتر با دوستان درونگرای خود در مورد وقایع داخل اینترنت صحبت کنید.

درونگرا‌ها بهترین رهبر‌ها هستند

قطعا هیچ شکی نیست که درونگرا‌ها هوش بیشتری دارند، استراتژی‌های بهتری دارند، بیشتر فکر می‌کنند و بهتر می‌توانند یک تیم را هدایت کنند. یک تحقیق جامع در دانشگاه فرانسیسکو ثابت کرد که مدیرانی که ساکت‌ترند و درونگرا محسوب می‌شوند، عملکرد بهتری دارند و بیشتر کسب و کار را توسعه می‌دهند؛ بنابراین اگر به ارتباطات اجتماعی افراد نیاز ندارید، بهترین کار این است که از درونگرا‌ها برای مدیریت بخش‌های مختلف استفاده کنید.

البته به طور کُلی قسمت‌های ثابت نشده زیادی در مورد درونگرا‌ها وجود دارد، اما بهترین کار این است که ویژگی‌های کلی آن‌ها را بشناسیم و طوری با آن‌ها رفتار نکنیم که انگار برونگرا هستند. موفق و پیروز باشید.

منبع: طلا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
‌همه ی موارد صادق بودند✌
آخرین اخبار