طعم شیرین سودآوری در دهان کارکنان فولاد اکسین خوزستان

سودآوری بالغ از ۲ هزار میلیارد تومان در شرکت فولاد اکسین خوزستان بهانه‌ای برای همدلی و همبستگی در پیشبرد اهداف استراتژیک کارخانه شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، طی ۲ سال اخیر اتفاق‌های بزرگی در مجموعه شرکت فولاد اکسین رقم خورده و همگام با این روند رو به رشد همواره توجه به نیروی انسانی شرکت به عنوان اصلی‌ترین سرمایه، در راس تصمیمات مدیران ارشد کارخانه بوده است.

با توجه به سودآوری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیاری این شرکت و تثبیت جایگاه اکسین در صنایع زیر ساختی کشور، کارکنان این شرکت نیز با تغییر دستور‌های پاداش، پرداخت سود سهام برای اولین بار از زمان راه اندازی، پرداخت تسهیلات بانکی، پرداخت پاداش‌های ۶ ماهه، پاداش مجمع، پاداش‌های مناسبتی و کمک هزینه سفر‌های زیارتی از این سودآوری بهرمند شدند.

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل به منظور عدالت در پرداخت حقوق و مزایا از دیگر موارد اجرایی مثبت در این شرکت به شمار می‌رود که با عملیاتی شدن این طرح کارکنان به صورت همسان در جایگاه سازمانی خود قرار می‌گیرند، همچنین از اقدامات بسیار مهم این شرکت نیز می‌توان به تصمیمات اتخاذ شده در بحران کرونا اشاره کرد که در این زمینه بیماران زمینه‌ای از آغاز شیوه بیماری کووید-۱۹ با پرداخت حقوق متعلقه ترخیص شدند.

اجرای طرح غربالگری، توزیع اقلام بهداشتی، اجرای دقیق تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا و ... تا کنون نیز از دیگر موارد هستند که همه آن‌ها در کنار یکدیگر سبب همدلی و همبستگی کارکنان شرکت در پیشبرد اهداف استراتژیک کارخانه شده ند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.