تجمعی که شاید به احقاق حقوق ختم شود/ خواسته کارکنان جهاد کشاورزی خوزستان چیست؟

نیرو‌های شرکتی اداره‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های خوزستان در اعتراض به شرایط کاری و تاخیر در پرداخت حقوق مقابل استانداری تجمع کردند.

سلمان موسوی نماینده کارکنان شرکتی اداره‌های جهاد کشاورزی سراسر خوزستان در تشریح علت تجمع مقابل استانداری که امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه برگزار شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: چندین سال از فعالیت و اشتغال ما به عنوان نیرو‌های شرکتی در این اداره می‌گذرد.

او با بیان اینکه در حال حاضر در وضعیت نامشخص قراردادی به سر می‌بریم، افزود: پرداخت نامنظم و با فاصله چندماه حقوق و کمتر از حد دستمزد مصوب کارگری در شرایط اقتصادی کنونی ما را رنج می‌دهد و تامین مخارج خانواده را سخت کرده است.

موسوی اظهار داشت: علیرغم پیگیری‌های بسیار، ولی بی نتیجه، به منظور تامین امنیت شغلی و تبدیل و تغییر وضعیت شغلی و استخدامی امروز مقابل استانداری تجمع کردیم و امیدواریم بتوانیم به حقوق و مطالبه‌های خود دست پیدا کنیم، بنابراین از قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و همه مسئولان متولی و اجرایی مربوطه خواهشمندیم به مشکل ما رسیدگی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.