بریمانلو: هر تیمی هم به بیشکک اعزام می‌شد همین نتیجه را به دست می‌آوردیم

ملی پوش جودوی کشورمان درباره عملکرد تیم ملی در رقابت‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

محمد محمدی بریمانلو ملی پوش جودوی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام جوانان به مسابقات قهرمانی آسیای بیشکک بیان کرد: باید توجه کنیم که هر تیم دیگری را هم به این مسابقات اعزام می‌کردیم همین نتیجه را می‌گرفتیم. اگر ترکیب بزرگسالان را هم به این مسابقات اعزام می‌کردیم باز هم همین نتیجه حاصل می‌شد. ورزشکاران ما مدت زیادی را از ورزش به واسطه تعلیق دور بودند. برخی از همین بازیکنان جوان منتقد هم تجربه کافی برای حضور در مسابقات آسیایی را نداشتند.

او ادامه داد: حق تمام ورزشکاران است که شایستگی خود را برای حضور در تیم ملی نشان دهند. البته  باید رقابت‌های انتخابی تیم ملی برگزار شود تا بهترین‌ها به تیم ملی برسند.  بهتر است همه کنار هم به تیم ملی کمک کنیم تا تیم کاملی را تشکیل دهیم.  

بریمانلو عنوان کرد: سرمایه گذاری اساسی باید در تیم ملی امید و بزرگسالان داشته باشیم. در بخش بزرگسالان باید از بازیکنان جوان  به عنوان پشتوانه استفاده شود. اگر دنبال نتیجه هستیم باید برنامه ریزی اساسی داشته باشیم و در کمپ‌های بین المللی شرکت کنیم. ورزشکاران باید سطح اول جودوی دنیا را لمس کنند. قطعا بعد از رویارویی با بازیکنان برتر دنیا ترس جوانان می‌ریزند. بازیکنان از حرفیان خارجی می‌ترسند. بازیکنان ما قابلیت کسب مدال دارند، اما کم تجربگی باعث باخت آن‌ها می‌شود.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی جودو بیان کرد: امیدوارم برنامه ریزی خوبی در زمینه بازیکن سازی انجام شود. ترکیب تیم ملی باید از جوانان، امید و بزرگسالان تشکیل شود تا هم کمکی به رده بزرگسالان کنیم و هم از ۲ رده دیگر برای جوانگرایی استفاده شود. باید به فدراسیون جودو حق داد چرا که برای ارسال لیست آسیایی فرصتی برای تصمیم گیری نبود به همین دلیل تیم جوانان به این مسابقات اعزام شد. واقعا نمی‌شد در این زمان کوتاه تیم دیگری را به مسابقات اعزام کنیم.

او گفت: همانطور که گفتم برگزاری مسابقات انتخابی حق بازیکنان است. آن‌ها هنوز شانس دارند تا به تیم ملی راه پیدا کنند. قطعا هم برنامه ریزی فدراسیون همین است تا اردوی تیم ملی برگزار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
پس انتخابی بود بهتر بود
در ضمن از نظر کارشناسی تیم خیلی کار داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
اما فدراسیون و رییسش اعتقادی به انتخابی ندارد
آخرین اخبار