زمان برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم مشخص شد

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، زمان برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم را اعلام کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی خدمتکار مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، درباره زمان برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت مصادف با هجدهم تا بیست‌وهفتم ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه مجازی دو بخش اصلی فروشگاهی و محتوایی وجود دارد که بخش فروشگاهی به فروش کتاب‌های چاپی در حوزه قرآنی، دینی و دفاع مقدس اختصاص دارد. به عبارت دیگر امکان عرضه و فروش تمام کتاب‌های مربوط به دین و حوزه دفاع مقدس که ناشران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ گرفته باشند، فراهم شده است.

خدمتکار ادامه داد: بستر این نمایشگاه همچون نمایشگاه مجازی کتاب است که سال گذشته برای اولین بار به دلیل ویروس کرونا از سوی خانه کتاب برگزار شد و در آنجا ناشران ثبت اثر می‌کردند و بازدیدکنندگان کتاب مورد نظر خود را از انتشاراتی که کتاب را ارائه کرده بود، انتخاب کرده و در سبد خرید قرار می‌دادند.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد درباره بخش محتوایی نمایشگاه قرآن نیز بیان کرد: تلاش داریم تا مجموعه‌های شاخص و ممتاز را که در فضای مجازی خدماتی ارائه می‌دهند، شناسایی و زمینه حضور آن‌ها را در نمایشگاه مجازی قرآن فراهم کنیم و تمام مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی که در بستر فضای مجازی فعالیت دارند، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

خدمتکار افزود: ثبت‌نام برای حضور ناشران و موسسات قرآنی از فردا ۲۳ فروردین آغاز می‌شود و به مدت پنج روز تمام ناشران و موسسات و مراکز قرآنی که مایل به حضور در نمایشگاه قرآن هستند، می‌توانند در سامانه ثبت نام کرده و بعد از مرحله ثبت نام، کار ارزیابی و پالایش آن‌ها انجام خواهد شد و آنگاه می‌توان آماری از میزان حضور ناشران و مؤسسات قرآنی ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار