در بسته حوادث یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ بخوانید؛

دستبند پلیس بر دستان سارقان حلقه زد/ محموله قاچاق در ایستگاه قانون توقف کرد

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارقان سیم برق در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی ۲ سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک، ۲۰ متر سیم برق، یک عدد قیچی مخصوص برش سیم برق، یک عدد افشانه دفاع شخصی و مقدار ۱۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

باند سارقان احشام در ایذه متلاشی شد

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق احشام را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

عاملان برگزاری عروسی در ماهشهر با دستان بسته

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر برگزاری جشن عروسی که با تجمع غیر مجاز افراد و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در یکی از مناطق این شهرستان و تیراندازی در مراسم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان بندرماهشهر بیان داشت: ماموران امنیت عمومی این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی عامل برگزاری مراسم را دستگیر و در بازرسی از خودروی او یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲۵ عدد فشنگ مربوطه مورد استفاده در تیراندازی در مراسم کشف شد.

سرهنگ پاپی با اشاره به تحویل داماد به مرجع قضایی ادامه داد: نیروی انتظامی هیچ مماشاتی با ناقضان اصول بهداشتی ندارد و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

توقیف محموله کالای قاچاق در اهواز

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان کرد: در ادامه مبارزه بی وقفه با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری عوامل پلیس راه خلیج فارس، حین کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۴۰ عدد طاقه پارچه فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبت گمرکی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش بار مکشوفه را بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

عاملان تیراندازی غیرمجاز در حمیدیه در دام قانون

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان، طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان از سوی ماموران انتظامی این فرماندهی طی ۲۴ ساعت گذشته اجرایی شد.

او به شناسایی و دستگیری ۵ نفر عامل تیراندازی، کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و ۴ خودروی متخلف در این عملیات اشاره کرد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به بزه‌های انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارقان احشام در دشت آزادگان مقابل قانون زانو زدند

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و مأموران پلیس با کار تخصصی و اطلاعاتی ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در بازجویی به عمل آمده به ۵ فقره سرقت احشام در سطح دشت آزادگان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

پلیس دستان سارقان سیم برق در باوی را بست

سرهنگ صالح مطهری راد فرمانده انتظامی باوی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با کار اطلاعاتی ۲ سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف اموال سرقت شده ادامه داد: در بازجویی‌های پلیس متهمان به ۷ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری ۱۸ سارق، عامل تیراندازی و فروشنده موادمخدر در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت به مدت یک هفته با تلاش ماموران پلیس این فرماندهی به اجرا درآمد و مأموران انتظامی ۶۵ فقره انواع سرقت و ۴۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی این فرماندهی در این طرح تعداد ۱۵ نفر سارق، یک نفر عامل تیراندازی، ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تعداد ۱۴ دستگاه وسایل نقلیه متهمان را توقیف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.