معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آماده باش کامل و استقرار نیرو‌های خدمات شهری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و مسیل‌ها در پی بارش‌های بهاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا قربانیان معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت:نیرو‌های خدمات شهری از صبح امروز با استقرار در محل‌های حساس نسبت به رصد و پاکسازی آبرو‌ها و مسیل‌ها اقدام می‌کنند.

اوافزود:خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده برای لایروبی متناوب آبروها، کانال‌ها و مسیل ها، بارش باران مشکل خاصی در سطح شهر بوجود نیاورده است.

او با اشاره به تداوم شرایط جوی و بارش باران ادامه داد: نیرو‌های خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش کامل هستند و با رصد وضعیت آبرو‌ها و مسیل‌ها در اسرع وقت نسبت به رفع آبگرفتگی‌های احتمالی اقدام خواهند کرد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان با اشاره به حجم بالای لایروبی، نخاله برداری و لجن برداری از کانالها، آبرو‌ها و مسیل‌ها گفت: عملیات لایروبی، لجن برداری و نخاله برداری در طول سال به صورت متوالی انجام می‌گیرد و تنها در یک ماه اخیر به صورت گسترده حجم متنابهی از عملیات لجن برداری و نخاله برداری از سطح کانال ها، آبرو‌ها و مسیل‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.