فرماندار شهرستان تاکستان:

حدود ۹۰ درصد کاندیداهای شورای اسلامی شهر تاکستان تایید صلاحیت شدند

فرماندار تاکستان گفت: چهارم اردیبهشت ماه اعلام نهایی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی است که تا کنون حدود ۹۰ درصد کاندیداهای شورای اسلامی شهر تاکستان تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، دکتر رضا طاهری فرماندار تاکستان گفت: ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور نحوه ثبت نام شورای اسلامی آغاز و داوطلبین از طریق اپلیکیش و حضوری توانستند تا ۲۶ اسفند ۹۹ کار ثبت نام را انجام بدهند.

دکتر طاهری افزود: ۱۴۸ نفر در شهرستان تاکستان به عنوان کاندید انتخابات شورا ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۴ نفر از خود شهر تاکستان ثبت نام نموده اند.

او  اضافه کرد: همزمان با ثبت نام کاندیدها مراحل استعلام در مراجع چهارگانه با تشکیل هیات اجرایی و با دید مثبت بررسی صلاحیت ها‌ مرحله اول آن توسط هیات اجرایی انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان تاکستان عنوان کرد: برابر قانون از امروز به مدت دو هفته هیات نظارت شهرستان کار بررسی صلاحیت افراد تایید شده و افرای که برای انها عدم احراز اتفاق افتاده است نیز انجام خواهد داد.

دکتر طاهری در ادامه گفت: چهارم اردیبهشت اعلام نهایی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر به  کاندیدا است لذا در راستای این مهم سعی بر این شد تا از تمام سلایق گروهای سیاسی، اجتماعی و اقشار مختلف حضور داشته باشند تا اینکه مردم بتواند با نگاه مثبتی که به هیات اجرایی دارند، کاندید مورد نظرشان را انتخاب نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار