تحقق ۱۸۰ درصدی صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد در اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در سال ۹۹ صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان ۱۸۰ درصد تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در سال ۹۹ عملکرد این اداره کل در رابطه با صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان تعداد ۱۱۵ فقره بوده است.

او افزود: این پروانه‌ها در زمینه فرآورده‌های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک و فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و واحد‌های ارائه دهنده خدمات سردخانه‌ای صادر شده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۷۲ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی مختلف صادر و ۴۳ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است.

علایی یادآور شد: با صدور تعداد ۷۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی شاهد تحقق ۱۸۰ درصدی برنامه عملیاتی سال ۹۹ بوده ایم.

او بیان کرد: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌های استاندارد، واحد‌هایی که در طول اعتبار پروانه، استاندارد‌های تعیین شده را رعایت کنند، پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد فرآورده‌های آن‌ها به مدت سه سال تمدید می‌شود.

مدیر کل استاندارد اردبیل در پایان تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل نموده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار