قهرمانی تکواندوکار باردار مسلمان نیجریه ای!

زن تکواندوکار نیجریه ای که ماه هشتم بارداری خود را سپری می کرد قهرمان تکواندوی این کشور شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قهرمانی تکواندوکار مسلمان نیجریه‌ای با وجود بارداری در مسابقات تکواندو این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «آمینات ادریس» در حالی در مسابقات ورزش‌های ملی نیجریه موفق به دریافت مدال طلا شد که ماه هشتم بارداری خود را سپری می‌کرد. در ویدئویی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده تکنیک‌های مختلفی را که این تکواندوکار زن مسلمان در مقابل داوران به اجرا می‌گذارد نشان می‌دهد.

در شرح این ویدئو که در توئیتر منتشر شد آمده است: «یک داستان الهامبخش توسط آمینات ادریس که باردار بود و در جشنواره ورزش‌های ملی در دسته پومسا یک مدال طلا برای لاگوس به دست آورد.»


بیشتر بخوانید


خانم ادریس در مصاحبه با CNN دراین باره گفت: «این برای من یک امتیاز محسوب می‌شود. من فقط تصمیم گرفتم پس از چند بار انجام تمرین آن را امتحان کنم. احساس خیلی خوبی دارم. من قبل از باردارشدن همیشه از تمرین لذت می‌بردم، بنابراین انجام آن با وجود باردار بودن متفاوت به نظر نمی‌رسید.»

او افزود: «بسیاری از مردم اطلاعات زیادی در مورد تکواندو ندارند. تکواندو دو شاخه دارد، یکی ورزش رزمی و دیگری پومسا که نوعی تمرین است و نمایش تکنیک‌های دست و پا در تکواندو. من احساس کردم که خطری متوجه من نخواهد بود و با صلاحدید پزشک و سازمان دهنده این رویداد در آن شرکت کردم.».

اما انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها انگیزه و استقامت این زن مسلمان را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
احتمالا بچش میشه بروسلی دوم .
آخرین اخبار