ساعی: پولادگر با جدایی من از تیم ملی تکواندو مخالفت کرد/ بهتر است در این شرایط، کنار ملی پوشان نباشم

مدیر فنی مستعفی تیم ملی تکواندو گفت: رئیس فدراسیون تکواندو مرا به صبر و صرف نظر از تصمیمم برای جدایی از تیم ملی دعوت کرد.

هادی ساعی، مدیر فنی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با   خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص  خبر جدایی اش از تیم ملی بیان کرد: با توجه به شرایط حال حاضر در تکواندو و نزدیکی به مسابقات المپیک توکیو، قصدی برای بر هم زدن آرامش این رشته ندارم. وقتی دیدم به کمک من نیازی ندارند؛ با پولادگر، رئیس فدراسیون جلسه‌ای ترتیب دادم تا در فضایی دوستانه این مسئله را به او بگویم و جدایی ام را اعلام کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نامه استعفای خود را به صورت کتبی به فدراسیون تکواندو ارسال کرده است یا خیر، اظهار کرد: من کتبا استعفایم را به فدراسیون اعلام نکرده ام و فقط آن را شفاهی با پولادگر مطرح کردم. او از من تقاضا کرد در استعفایم عجله به خرج ندهم، کمی صبر کنم و البته استعفایم را نپذیرفت. در این چند وقت از تیم ملی دور بودم و حتی به همراه تیم ملی به بلغارستان نیز نرفتم.  مدت زمان طولانی است که ملی پوشان را همراهی نکرده ام  که قریب ۲ ماهی می‌شود.

ساعی در ادامه بیان کرد: این گونه که به نظر می‌رسد، شاید تکواندو به من در این شرایط نیازی ندارد. باید بگویم که هیچ گونه مشکلی با کادر فنی تیم ملی و شخص پولادگر نداشتم  و حتی با عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو هم درباره تصمیم خود صحبت کرده ام، اما ترجیح دادم  فعلا نباشم. فریبرز عسکری هم با تصمیم من مخالفت کرد؛ هیچ مشکلی با او هم ندارم.

مدیر فنی مستعفی تیم ملی تکواندو اظهار کرد: من با تعامل و در نهایت همکاری از تیم ملی تکواندو جدا شدم و مورد خاصی نبوده است. مدت ۲ ماه از جدایی ام می‌گذرد که در این مدت چند جلسه‌ای  را با پولادگر داشته ام و روابط خوبی بین ما برقرار است. بحث اصلی ما در این شرایط، تکواندو است و سعی کردیم با تعامل همه چیز را حل  کنیم. تکواندو در سال منتهی به المپیک است که فکر می‌کنم فعلا کنار تیم ملی نباشم، بهتر است. تیم ملی باید آرامش داشته باشد. گاهی ممکن است با نبود من آرامش به تیم تزریق شود که این کار را انجام می‌دهم. در کل هیچ بحث شخصی  میان ما شکل نگرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار