ادای احترام رئیس سازمان محیط زیست به مقام ۲ محیط بان شهید زنجانی

رئیس سازمان محیط زیست صبح امروز در سفر یک روزه خود به زنجان در مزار شهدای محیط بان زنجانی حاضر شد و به مقام آن‌ها ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کلانتری رئیس سازمان محیط زیست صبح امروز با حضور در زنجان در مزار شهدای محیط بان زنجانی حاضر شد و پس از ادای احترام به مقام این شهیدان که هفته گذشته به دست شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند با خانواده آن ها دیدار کرد.


او در دیدار با خانواده ۲ محیط بان شهید زنجانی گفت: قطعا عاملان این  فاجعه به سزای عمل خود خواهند رسید و خون این شهیدان روی زمین نخواهد ماند.


آبسالان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  گفت: در این دیدار‌ها رئیس سازمان محیط زیست دستور داد تا پاسگاه محیط بانی بنام شهیدان مجلل و هاشمی احداث شود و همچنین سهمیه ویژه استخدام محیط بان به استان زنجان اختصاص داده شد.


او  افزود: رئیس سازمان محیط زیست با حضور در پلیس آگاهی استان زنجان از رئیس آگاهی، بویژه دادستانی و همه عواملی که در کمترین زمان ممکن عوامل شهادت محیط بانان زنجانی را دستگیر کردند قدردانی کرد.


آبسالان  از اعطای ۱۱۰ میلیون تومان کمک مالی به خانواده هر یک از محیط بانان شهید خبر داد و گفت: این مبلغ علاوه بر بیمه حق بیمه تکمیلی مسئولیت و بدنی است که بیمه به خانواده این ۲محیط بان شهید پرداخت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.