مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نقاهتگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با سه هزار و ۷۱۳ تخت و ۹۵۱ اتاق آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه  نقاهتگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با سه هزار و ۷۱۳ تخت و ۹۵۱ اتاق آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند گفت: از این تعداد ۷۸۵ تخت با ۲۰۴ اتاق از مجموعه مهمانسرا‌های ادارات و هتل آپارتمان‌هایی هستند که از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی معرفی شدند و در شهرستان تبریز آماده پذیرش بیماران کرونایی هستند.

او گفت: در سایر شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی نیز ۲ هزار و ۹۲۸ تخت با ۷۴۷ اتاق توسط فرمانداران از مجموعه ادارات و هتل‌ها معرفی و آماده پذیرش هستند.

هنربر با اشاره به اینکه نقاهتگاه‌ها برای استراحت بیماران کرونایی ترخیص شده از بیمارستان پیش بینی شده است، گفت: با توجه به وضعیت روند افزایشی بیماری کرونا و در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کند این نقاهتگاه‌ها باید تجهیز شوند.

او گفت: همچنین چهار مهمانسرای بیمارستان‌های محلاتی سپاه و امام علی ارتش آماده پذیرش بیماران می‌باشند که در صورت نیاز می‌توان آن‌ها را تجهیز کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار