برگزاری طرح ضیافت الهی در ۱۱ بقعه متبرکه کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از برگزاری طرح ضیافت الهی در ۱۱ بقعه متبرکه استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت : به مناسبت ماه پر فیض و برکت رمان برنامه‌های بسیار گسترده‌ای را جهت اجرا داریم، اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی تعدادی از برنامه‌ها لغو شده و یا به صورت محدود و مطابق با دستورات ستاد کرونا در بقاع متبرکه اجرا خواهد شد.

او گفت : بر این اساس یکی از برنامه‌های اوقاف در ماه مبارک رمضان جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم است که در شهرستان‌های قرمز با حداکثر ۱۰ نفر جمعیت و در شهرستان‌های نارنجی با حداکثر ۱۵ نفر در ده بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

او افزود: برنامه اصلی جزء خوانی قرآن توسط اوقاف در محل صداوسیمای مرکز کرمانشاه به صورت زنده از شبکه زاگرس هرروز از ساعت ۱۷ لغایت ۱۸ پخش خواهد شد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه افزود: یکی دیگر از برنامه‌های اوقاف در ماه رمضان برگزاری محفل انس با قرآن در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است که در حدود ۵ الی ۶ بیمارستان و مرکز درمانی و بهداشتی برای کادر درمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: تفسیر قرآن کریم به صورت مجازی و با حضور مفسران برجسته کشوری در امام زاده ابراهیم طاقبستان از دیگر برنامه‌هایی است که سحر‌های ماه مبارک رمضان از شبکه زاگرس پخش می‌شود.

او گفت: در این ماه مبارک برنامه ضیافت هم دلی به منظور توزیع بسته‌های معیشتی را در دستور کار داریم که قرار است۳۵۰۰ بسته معیشتی در قالب این طرح تهیه و میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع شود.

حجت الاسلام صالحی پویش ختم قران کریم، برنامه کرسی اذان گاهی در بقاع متبرکه، راه انداری کاروان‌های شادی نسیم کرامت در نیمه رمضان و... از دیگر برنامه‌های اوقاف در ماه رمضان اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.