۵۰ درصد بازاریان کرمانشاه محدودیت‌ها را رعایت کردند

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت : ۲۰ درصد بازاریان و مشاغل غیرضروری خودجوش محدودیت‌ها را رعایت می‌کنند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رامین پهلوانی رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه امروز سومین روز ازاعمال محدودیت‌های کرونایی در بازار است، گفت : ۲۰ درصد بازاریان و مشاغل غیرضروری خودجوش محدودیت‌ها را رعایت می‌کنند و ۳۰ درصد نیز با اصرار بازرسی‌ها مغازه‌هایشان را می‌بندند، اما مابقی یا به فعالیت خود ادامه می‌دهند و یا زمانی که بازرسین در بازار حضور دارند تعطیل می‌کنند و پس از مدتی دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

او درباره دلیل همکاری نداشتن برخی از بازاریان گفت : متاسفانه مغازه‌داران با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجهند و بیش از این نمی‌توان به آن‌ها فشار وارد کرد، تنها می‌توانیم با خواهش و اصرار آن‌ها را مجاب به تعطیلی کنیم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه افزود: باید به این نکته هم توجه داشت که ۲۷ رسته صنفی مجاز هستند که فعالیت کنند و بخشی از شلوغی بازار به همین دلیل است.

پهلوانی با بیان اینکه توان بازرسان اتاق اصناف نیز محدود است، افزود: با این تعداد نیروی محدود نمی‌توانیم تمام بازار را پوشش دهیم. به علاوه بر اساس مصوبات کشوری نظارت بر رعایت محدودیت‌ها با وزارت صمت و بهداشت است و اتاق اصناف داوطلبانه برای نظارت بر محدودیت‌ها پیشگام شده است.

او گفت: با وجود همه محدودیت‌هایی که داریم برای کنترل بازار تلاش می‌کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار