رئیس سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

افزایش ۵۰ درصدی عملیات‌های اورژانس در کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش ۵۰ درصدی عملیات های اورژانس ۱۱۵ طی هفته جاری در کشور و جذب نیروهای جدید در کادر درمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور، از سوی وزیر بهداشت ودرمان، جهت بررسی وضعیت قرمز کرونایی، وارد استان همدان شد، تویسرکان یکی از شهرستان‌های درگیر با این بحران است.

دکتر کولیوند از افزایش ۵۰ درصدی عملیات اورژانس ۱۱۵ در هفته جاری در کشور و در شهر تهران ۷۵ درصد افزایش عملیات به دلیل موج چهارم کرونا خبر داد و افزود: به تمامی نیرو‌ها فراخوان داده شد، نیرو‌ها نوبت استراحت را هم فعال شدند و با این تدبیر ظرفیت نیرو‌ها دو برابر شد تا تمام انتقال بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها توسط اورژانس انجام شود.

دکتر طواف زاده، شبکه بهداشت و درمان تویسرکان در این دیدار از اشتغال تمامی ۱۱۰ تخت موجود بیمارستان از بیماران کرونایی و تخت‌های جدید در نظر گرفته شده و همچنین فرسودگی و خستگی و ابتلا برخی از نیرو‌ها و پزشکان درمان این شهرستان خبر داد.

رئیس سازمان اورژانس کشور هم با حضور در بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهید سپهبد سلیمانی تویسرکان با اعلام تامین پزشک و نیروی مورد نیاز توسط دانشگاه علوم پزشکی در روز‌های آتی گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده مشکلی در تامین اکسیژن بیماران و دارو‌های مورد نیاز آن‌ها نیست.

در شهرستان تویسرکان ۷ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای فعال است که با کمک خیرین، امسال ساختمان پایگاه اورژانس سرکان ساخته می‌شود همچنین مجوز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای وردآورد در تویسرکان صادر شد.

همچنین قرار شد ساختمان جدید پایگاه امداد جاده‌ای فارسبان نهاوند  و ساختمان دو پایگاه اورژانس جاده‌ای سد کلان و حسین آباد ناظم در ملایر، امسال تکمیل و راه اندازی خواهند شد.

در مبارزه با موج جدید شیوع کرونا، اورژانس ۱۱۵ با آرایش جدید نیرو‌ها، در اقصی نقاط کشوربدون وقفه خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.