تسریع در ساخت ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی و تغییر مکان واحد‌های عرضه سنگ مزار در همدان

فرماندار همدان خواستار تسریع در ساخت ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی و تغییر مکان واحد‌های عرضه سنگ مزار در این شهر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد علی محمدی، فرماندار همدان در نخستین جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ذیربط باید با همزایی و همکاری برای ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اقدام کنند.

او با بیان اینکه وضعیت ورودی‌های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست گفت: تکمیل طرح ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی بخشی از اصلی‌ترین ورودی شهر همدان در حوزه شهرداری جورقان است که باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمانبندی ارایه نمود.

او اضافه کرد: فعالیت واحد‌های عرضه مواد غذایی در حاشیه مسیر‌های ورودی شهر همدان هم باعث توقف پر خطر خودرو‌های سبک و سنگین می‌شود که باید نحوه فعالیت و جابجایی آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

محمدی اجرای طرح توسعه گلخانه‌ها در اراضی کوره‌های آجرپزی جورقان را از جمله اقدامات مورد نیاز برای بهبود وضعیت این منطقه دانست و تاکید کرد: اجرای هر طرحی باید مبتنی بر ملاحظات مورد نیاز، آینده نگری و با ترسیم افق مشخص باشد.

فرماندار همدان با اشاره به فعالیت واحد‌های عرضه سنگ مزار در بلوار بهشت افزود: جابجایی این واحد‌ها نیز در دستور کار شهرداری منطقه ۳ همدان قرار دارد که باید هر چه سریعتر انجام و طرح پیش بینی شده برای حاشیه این بلوار امسال به سرانجام برسد.

محمدی یادآور شد: بخشی از ورودی‌های اصلی مرکز استان نیز خارج از محدوده شهرداری‌ها و ساماندهی آن از جمله وظایف راه و شهرسازی است که انتظار داریم در این راستا اقدام نمایند.

او بیان کرد: فعالیت غیر مجاز و سد معبر بعضی از واحد‌های صنفی عرضه مواد غذایی، اجرای جداره سبز آرامستان در بلوار بهشت همدان، اجرای طرح میدان مقابل ورودی روستای سنگستان، ساماندهی میدان شهید همدانی و ساماندهی ورودی همدان از جاده کرمانشاه محدوده شهرداری مریانج و طرح‌های فضای سبز ورودی‌های شهر همدان هم باید امسال به سرعت رسیدگی و اصلاح شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.