ترفند‌هایی ساده برای نو کردن خودرو‌ های قدیمی

همه مردم دوست دارند که خودروهای جدید و نو داشته باشند، با انجام ترفندهایی می توان خودروی دست دوم را نو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه به اندازه کافی خوش شانس نیستند که یک خودروی جدید داشته باشند، اما این موضوع اصلا جای ناراحتی ندارد. حتی با داشتن اتومبیل دست دوم می‌توان در هزینه‌های زیادی صرفه جویی کرده و آن هزینه اضافه را پس انداز کرد، البته به شرطی که از خودرو خوب و درست نگهداری شود. یکی از مزایای رانندگی با وسیله نقلیه قدیمی نسبت به مدل‌های جدید این است این خودرو‌ها اکثرا پس از چند سال عتیقه شده و مردم از دیدن آن‌ها در خیابان خوشحال می‌شوند.


بیشتر بخوانید


اگر شما هم فردی هستید که می‌خواهید همچنان رانندگی را با خودرو‌های کلاسیک قدیمی ادامه دهید، در ادامه چند ترفند ساده برای نو کردن اتومبیل‌های قدیمی آورده شده است:

برطرف کردن هرگونه آسیب ظاهری

ترفند‌ هایی ساده برای نو کردن خودرو‌ های قدیمی

هرگونه آسیب ظاهری به هر شکلی که باشد می‌تواند روی قدیمی بودن خودرو تاثیر داشته باشد؛ زنگ زدگی، خراش، فرورفتگی یا سایر موارد. این مشکل وقتی رخ می‌دهد که صاحب خودرو از این آسیب‌ها غافل شود، زیرا این مشکلات در صورت عدم رسیدگی بدتر می‌شوند. خوشبختانه، روش‌های زیادی برای از بین بردن فرورفتگی و خراش، حفظ خودرو از زنگ زدگی و جلوگیری از سایر مواردی که ممکن است به ظاهر خارجی خودرو آسیب برساند وجود دارد.

توجه به جزئیات خودرو

ترفند‌ هایی ساده برای نو کردن خودرو‌ های قدیمی

شستن منظم اتومبیل کاری است که باید همیشه آن را انجام داد، اما برای اینکه یک گام جلوتر رفته و به زیبایی اتومبیل خود را زیباتر کنید، می‌توانید به جزئیات حرفه‌ای اتومبیل توجه بیشتری داشته باشید. با دانستن جزئیات اتومبیل می‌توان آن را از جنبه‌های خاصی از نمای خارجی و داخلی زیباتر نشان داد.

تعویض روکش صندلی‌ها

ترفند‌ هایی ساده برای نو کردن خودرو‌ های قدیمی

صندلی‌ها و روکش آن‌ها با گذشت زمان فرسوده می‌شوند و می‌توانند به راحتی سرنشینان آسیب برسانند. یک ترفند ساده دیگر برای ایجاد احساس جدید در اتومبیل قدیمی این است که برای خود چند روکش صندلی بخرید. با این حال، تهیه روکش صندلی معمولاً راه حل کوتاه مدت است، بنابراین ممکن است لازم باشد صندلی‌های اتومبیل خود را به طور کامل تعمیر یا تعویض کنید.

برخی از به روز رسانی‌ها

ترفند‌ هایی ساده برای نو کردن خودرو‌ های قدیمی

مورد بعدی که می‌توانید انجام دهید این است که فقط چند نسخه ساده برای اتومبیل قدیمی خود ایجاد کنید. یک ویژگی که ممکن است ماشین شما را از رده خارج کند رادیوی آن است، زیرا ممکن است یک نوار کاست داشته باشد، اما شما می‌توانید به راحتی رادیو‌های ماهواره‌ای را در اتومبیل‌های قدیمی نصب کنید. برخی دیگر از به روزرسانی‌ها شامل چراغ‌های جدید، چرخ‌ها، بلندگو‌ها، کیت راه اندازی از راه دور، تشک‌های کف و موارد دیگر است. ایجاد تغییرات کوچک در وسیله نقلیه می‌تواند راهی آسان برای به روزرسانی آن با برخی از جدیدترین اتومبیل‌های موجود در بازار باشد.

استفاده از خوشبو کننده

ترفند‌ هایی ساده برای نو کردن خودرو‌ های قدیمی

هیچ چیز بوی اتومبیل جدید را نمی‌دهد، اما یک ماشین قدیمی می‌تواند با یک خوشبو کننده هوا به همان خوبی شود. داشتن یک خوشبو کننده خوب و استفاده از آن در خودرو می‌تواند حس بهتری را به اتومبیل‌های قدیمی بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار