تئوری عجیب ایلان ماسک برای تشکیل حیات در مریخ

ایلان ماسک معتقد است که با انفجار بمب اتم در آسمان مریخ می‌توان مریخ را قابل سکونت کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بهترین و سریع‌ترین راه برای هموار کردن شرایط برای زندگی در مریخ، بمباران اتمی است.
او معتقد است که اگر بمب اتم را در آسمان و بالای دو قطب سیاره مریخ منفجر کنیم، این کار باعث می‌شود که یخ‌های روی این سیاره آب شود و دی اکسید کربن وآب ایجاد شود. سپس اثر گلخانه‌ای اتفاق می‌افتد و سیاره مریخ گرم خواهد شد.


بیشتر بخوانید


به گفته بسیاری از کاربران، بهتر است که انسان ابتدا زمین را حفظ کند و سپس به فکر فتح سیاره مریخ باشد. بعضی از کاربران نیز معتقدند که بعلت سرد و خشک بودن مریخ، هیچ وقت جایی برای زندگی نخواهد شد. گروهی از کاربران معتقدند که ایلان ماسک زیادی فیلم تخیلی دیده است و تئوری اوبسیار عجیب می‌باشد. گروهی از کاربران نیز بر این عقیده هستند که این کار به معنی پایان زندگی انسان در این دنیا می‌باشد.

منبع:اسپوتنیک

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدوند
۰۶:۴۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
همین حالا هم سطح مریخ بخاطر نبود میدانی مغناطیسی قدرتمند مانند زمین از تشعشعات شدید خورشید و کیهانی که از ستارگان برسطح او وارد میشود بشدت برای حیات مشکل دارد اما اگر جوی ضخیم بر اطرافش بود لااقل آب مایع و گرما در آن ثابت می‌ماند برای مثال قمر زحل تیتان جوی دارد سه برابر زمین فشار دارد و بخاطر همین جو مایعاتی مانند متان برسطح این قمر جاری و بارندگی هم دارد علتی که آب مایع ندارد بخاطر سرمای بشدت شدید آن و البته آب هم دارد در زیر سطحش و در سطحش بصورت یخ که مانند سنگ محکم هستند
Iran (Islamic Republic of)
احمدوند
۲۳:۱۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اگر هزارسال قبل می گفتند زمین گرد است اگر میگفتند آنطرف زمین یک قاره دیگر است مردم میگفتند فلانی دیوانه است اگر بشر بخاطر کنجکاوی هایش زمین را کنکاش نمی کرد و علم را به صورتی که الان از نظر پزشکی صنعتی کشاورزی است به پیشرفت نمی رساندند الان درگیر مرگ‌های میلیونی میلیونی طاعون وبا و باکتریهایی بودیم که جمعیت زمین را از انسان خالی میکرد شاید خیلی هابگن خوب بهتر مشکلات الان نداشتیم اما شما مرگ و میر نوزادان را در دنیا با صدساله قبل مقایسه کنید امکانات پزشکی واکسنها و داروها حالا چرا نباید بشر پا روی مریخ بگذارد چرا خانه دومی را در مریخ بوجود نیاوریم مگر فقط مریخ شاید به سیارات و قمرهای دیگر هم بشود رفت و زندگی کرد می گویند زمین را نگهداریم اگر زمین گرم شده و دنیا دچار مشکلات است بخاطر پیشرفت صنعت بوده آن‌زمان افرادی بودند گفتند سوختن مواد نفتی زمین را آلوده میکند اما دنیا نیاز داشت تا به پیشرفت برسد و الان هم بفکر انرژی پاک هستند و امیدواریم که دولتها دست در دست از برق و نیروی خورشید و بقیه انرژیهای رایگان خدادادی مثل باد امواج دریاها و غیره برای صنعت استفاده گردد
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
دوستانی که میگید برای ایلان ماسک شرایط فراهم بوده ولی برای ما شرایط فراهم نیست باید بگم که ایلان ماسک متولد آفریقای جنوبی هست پس الکی بهانه میارید از آفریقای جنوبی به این حد رسیده و کلی شرکت تاسیس کرده و یکی از ثروتمندترین آدم های دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
آره خُب ایلان ماسک هم مجبور بوده از روی ناچاری چندین سال از عمرش رو توی دانشگاه ها بگذرونه و با هزارتا بدبختی چندتا مقاله ی الکی برای استادهاش بنویسه تا یه کاغذپاره به اسم مدرک بهش بدن و .... عمرش رو همینجوری توی کارهایی که اصلاً علاقه ای بهشون نداره سپری کنه. بعد بره توی روزنامه ها دنبال آگهی استخدام بگرده و ... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
ایلان ماسک از آفریقای جنوبی به این حد رسیده ؟؟؟ ایشون فقط اونجا به دنیا اومده و نهایتاً چند سالی هم اونجا زندگی کرده. چرا الآن به اونجا بر نمی گرده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
بهتره یه بار دیگه نظرات رو مرور کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
تا وقتی یه جوان، تنها فکر و دغدغه اش نیازهای مالی و شغل و دانشگاه و سربازی و ... باشه، چطور میتونه استعدادهاش رو شکوفا کنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
همین یه حرف کافیه که بدونیم شرایط فراهم بوده یا نه ؟؟؟
حداقل ۷ سال توی مدرسه، درس انگلیسی و عربی خوندیم و همه ش هم ۱۹ و ۲۰ گرفتیم، اما الآن نمی تونیم یه کتاب انگلیسی یا عربی کوچیک رو بخونیم. در حالیکه یه زبان خارجی رو میشه در کمتر از یکسال هم یاد گرفت.
جالبه بدونید زبان رسمی کشور آفریقای جنوبی انگلیسی هست !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
ایلان ماسک، سرمایه اولیه ش رو از فروش یه برنامه ی رایانه ای که خودش نوشته بود، فراهم کرد. اما ما متاسفانه خیلی کم پیش میاد که با راه اندازی یه کسب و کار بتونیم اونجور سرمایه اولیه ای بدست بیاریم. ما اغلبِ سرمایه های اولیه مون به صورت ارث و میراث از پدر یا پدرزن بهمون میرسه و در اینصورت اگه پدر پولداری نداشته باشیم، بعیده که بتونیم یه سرمایه اولیه جور کنیم. چون پولی که از زحمت بازو به دست میاد فقط در حد بخور و نمیر کفاف میده. نمیشه روی پروژه ها و ... سرمایه گذاری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
یک انسانی که همواره دنبال کشف های جدید و سلامت محیط زیست
در اصل این این افرادی مثل ایلان ماسک هستند که شایسته بهترین ها در دنیا و آخرتند نه امسال من که دنبال حرف بقیه هستیم
الان که فکر میکنم استفاده از تجربه های دیگران و اطرافیان شاید بیشترین مانع استعداد افراد است چون اگر همه از تجربه های دیگران استفاده میکردند الان قطعا خودرویی نبود اینترنتی نبود و خیلی چیز های دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ببخشید پس اینترنت کی ملی میشه؟خسته شدیم از انتظار
Iran (Islamic Republic of)
حامد فیروزی
۰۶:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
تو هم وسط دعوا نرخ تعیین کن
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۹:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
درسته بالاخره از یه جایی باید شروع کرد ما فقط به فکر این هستیم که همین الان من را درست کنیم اما غربی ها فکر نسل های بعد از خود را می کنند نه مثل ما فکر الان و فردای مان را دقیقاً بکنیم ، باورتون بشه یا نه من یک تکنسین الکترونیک قدیمی هستم و زمانی که هنوز تلویزیون های ال سی دی هم نیامده بود من در بچگی فکر این بودم که چطور میشه "بو" را مثل رنگ و تله تکست در تلویزیون و فرستنده های آن ارسال کرد میگم شاید باورتون نشه اما من در آن موقع به فکر این چیزها بودم اما کسی نبود که به ما پول بده یا ما رو حمایت کنه ما سوختیم فقط به خاطر شما و قدرت خواهی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام
ایده ی جالبی داشته اید. البته بعید می دونم امکان ارسال "بو" از طریق امواج وجود داشته باشه، اما برای بعضی موارد محدود و خاص شاید بشه این کار رو انجام داد. مثلاً ما می خواهیم از راه دور، یه نوع عطر خاص رو برای چند مخاطب در نقاط مختلف منتشر کنیم. دستگاه گیرنده ی هر یک از اون مخاطب ها (مثلاً رایانه) باید متصل به یک مجموعه عطرهای مختلف باشه شبیه کارتریج چاپگر که رنگهای مختلف داخلش هست، اینجا هم یک مجموعه شامل بو های مختلف وجود داشته باشه. حالا با ارسال یک پیام میشه اون مجموعه عطر رو کنترل کرد و عطر مورد نظر رو منتشر کرد. یا حتی میشه با ارسال صوت، از طریق رابط کاربری صوتی، عطر مورد نظر را برای مخاطبان منتشر کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تفاوت "بو" با "رنگ" اینه که ماهیت "رنگ" از جنس نور و انرژی هست اما "بو" در واقع ناشی از مولکول هاست و ماهیتش از جنس ماده هست و انتقال مواد خیلی سخت تر از انتقال انرژی هست به همین خاطر هست که رنگها رو خیلی راحت میشه از طریق تلویزیون یا اینترنت منتقل کرد اما بوها رو نمیشه منتقل کرد. البته در نظریه هایی مثل کوانتوم و نسبیت و ... در حد تئوری و نه در عمل، روشهایی رو برای انتقال ماده پیشنهاد کرده اند که این روشها با اسم هایی مثل دورفرستی نامیده میشن. البته بعید هست که در آینده نزدیک راهی برای انتقال "بو" از یک مبدا به یک مقصد پیدا بشه. مگر اینکه در خود مقصد، یک مجموعه حاوی عطر و بوهای مختلف وجود داشته باشه و فقط کنترل انتشار این بوها از راه دور انجام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۹:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ایلان حرف الکی نمیزنه.چندین رشته از جمله فیزیک خونده.چندین نفر مثل ایشون دنیا را متحول میکنن.ایلان مرد عمله نه شعار.یقین دارم چند صباحی دیگر اولین کمپ رو روی مریخ برپا میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
حامد فیروزی
۰۶:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
یه جوری با اسم کوچیک صداش می‌ زنی و ایلان ایلان میکنی هرکی ندونه فکر میکنه باغبون آقاجونت یا راننده شخصی بی جیره مواجب خانجونت بوده.
والا بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
همه تپه های زمین رو آباد کردند نوبت به تپه های مریخ رسیده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
من از ایلان ماسک خیلی خوشم میاد بار اول وقتی زندگینامشو خوندم واقعا قابل تحسین هست همچین اراده محکم و فولادینی برای تغییر زندگی
درباره این نظریه ،،ایلان ماسک همه حرفاشو قطعا از روی تحقیق و مطالعه میزنه و من خودمو در جایگاهی نمیدونم به آدمی که روزی ۱۰ ساعت فقط مطالعه داره بخوام بگم چی درسته چی غلط قطعا اون بیشتر فکر کرده و خوب و بدو سنجیده
بالاخره هر اهل فنی نظریه خودشو میگه و اینم یک نظریه هست..
در کل من بخاطر تلاش و پشتکارش واقعا ازش خوشم میاد یوقتا بهم انگیزه میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
من ک بعد کرونا میخام برم مریخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
انفجار بمب اتم در کره مریخ؟؟؟!!!؟!!؟!
این آقا میخاد یک آزمایش انجام بده
به بهانه ب‌ وجود آوردن حیات
همان گونه که در ژاپن چندین هزار انسان بی گناه و غیر نظامی
با بمب های اتمی زنده شدن؟
اونوقت ب این هم فکر کنید انفجار غیر طبیعی که ب دست بشر
انجام بشه چه عواقبی ممکنه رخ بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
چه نیازی هست بریم مریخ؟ خیلی زمین رو سالم نگه داشتیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ایلان ماسک هم قبل اینکه به فکرر مریخ باشه، اقدام به ساخت خودروهای برقی و توسعه انرژی های تمیز و پاک مثل انرژی خورشیدی کرده که برای حفاظت از محیط زیست هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
فعلا که هر چیزی رو یه روز گفته و همه فکر می کردن حرف مفته تبدیل به واقعیت شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
دقیقاً همینطوره؛ من خودم با اینکه چندان از غرب و غرب زدگی خوشم نمیاد، اما با خوندن زندگینامه ایلان ماسک و اراده و پشتکارش، بهش غبطه خوردم. چون این خیلی مهمه که یه آدم با این همه ثروت، اسیر خوشگذرانی و تنبلی و فساد نشه و همچنان برای پیشرفت علم و فناوری تلاش بکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
آره،‌یه زمانی خدابیامرز تسلا را هم مسخره می‌کردند. پا جای پدرخواندش گذاشته.
درود بر ایلان ماسک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
البته زمینه هم تا حدودی براش فراهم شده. من به نظر خودم، اگه شرایط برای خیلی از دانش آموزها و دانشجوهای همکلاسی خودم فراهم بود، میتونستن حتی از ایلان ماسک هم فراتر باشند. چون از لحاظ استعداد کمبود وجود نداره اما شرایط باید فراهم باشه. تا وقتی یه جوان، تنها فکر و دغدغه اش نیازهای مالی و شغل و دانشگاه و سربازی و ... باشه، چطور میتونه استعدادهاش رو شکوفا کنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اگر زمینه مهیا می شد، من و خیلی از همکلاسی هام، از ایلان ماسک، موفق تر می شدیم. گاهی فکر می کنم، کاش اصلاً به مدرسه و دانشگاه نرفته بودم. چون تنها چیزی که دیدم، جلوگیری از خلاقیت دانش آموزها و دانشجوها و مجبور کردن اونها به نوشتن مقاله های کسل کننده و مزخرف هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
نا امید نباش. اگه الان شروع کنی موفق میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ناشناس عزیز ۱۲:۱۹ ممنون که حرفهای امیدوارانه می زنید اما الآن باید برم سربازی و بعدشم دنبال شغل باشم؛ فکر نمی کنم دیگه فرصت کنم دنبال کشف استعدادهام برم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اینها فقط نظرات و راه حل های اولیه هست و فعلاً به مرحله عمل نرسیده؛ اما سایر پروژه هاش، مثل گسترش انرژی های پاک مثل انرژی خورشیدی و خودرو های برقی و سیستم حمل و نقل پر سرعت هایپرلوپ و ... ایده های بسیار جالبی هستند که تا حالا هم موفقیت آمیز بوده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تمام این ایده هایی که می گویی «بسیار جالب و موفقیت آمیز بودند» ، از «نظرات و راه حل های اولیه» شروع شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
به نظرم ایلان ماسک آدم باانگیزه و با اراده ای هست. چون میتونست با ثروتش، مشغول خوش گذرانی و حتی فساد بشه، اما نشده و به جاش عمرش رو صرف پیشرفت علم و فناوری می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ایلان ماسک فرد با اراده ای هست. کاری با حواشی و مرفهِ بی درد بودنش ندارم. اما همین که یک نفر به صورت خصوصی بدون کمک دولتی مثل امریکا، بتونه فضاپیمای دراگون رو بفرسته فضا و ماهانه ده ها ماهواره در مدار زمین قرار بده، نشان از اراده و نظم و انگیزه ی اون شخص داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
این طرح ها به نظرم اصلاً مسخره و تخیلی و ناممکن نیست. ایلان ماسک یک آدم معمولی ولی با اراده است. کجای دنیا کسی هست که خودش به صورت خصوصی بتونه، فضاپیما و ماهواره بفرسته فضا؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
من و خیلی از همکلاسی هام می تونستیم از ایلان ماسک، خلاق تر و موفق تر باشیم. اما نشد. چندین سال توی مدرسه و دانشگاه درس خوندیم، اما بی فایده بود. حداقل ۷ سال توی مدرسه، درس انگلیسی و عربی خوندیم و همه ش هم ۱۹ و ۲۰ گرفتیم، اما الآن نمی تونیم یه کتاب انگلیسی یا عربی کوچیک رو بخونیم. در حالیکه یه زبان خارجی رو میشه در کمتر از یکسال هم یاد گرفت.
توی دانشگاه هم، به جای یاد گرفتن درسها، همه ش مشغول پروژه های الکی و مقاله های تکراری و کسل کننده بودیم که دقیقاً هیچ فایده ای برای هیچکس نداشت؛ فقط وقت گذروندیم و نمره و مدرک گرفتیم. اما هیچ چیز یاد نگرفتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
حیات با آب رادیو اکتیویته ؟ حتی اگر هم یخا آب بشن آبش غیرقابل مصرف میشه تاز مریخ سیاره ای یخ زدست ممکنه متلاشی بشه و تکه های بزرگیش به سیارات منظومه شمسی بخوره و پایان انسان !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
شما مثل اینکه مریخ رو با گلوله برفی اشتباه گرفتی !!!
الآن چهار میلیارد ساله با وجود اینهمه شهاب سنگ های هزاران کیلومتری، هیچ سیاره ای متلاشی نشده، اون وقت با یه ترقه متلاشی بشه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
مشکل اینه شما فکر می کنی مثل بعضی کارتونها یه نفر فلفل میخوره بعد مثل موشک ازش آتیش بیرون میاد و میره فضا !!!
پروژه های بزرگ، کِی اینجوری انجام میشن؟! الآن هر دانشجوی مهندسی باید یه درسی به اسم مدیریت پروژه رو پاس کنه و توی این درس، دانشجو یاد میگیره که قبل از اینکه حتی فکر انجام یه پروژه به ذهنش خطور کنه باید پنج تا مبحث رو دقیقاً مطالعه و بررسی کنه:
۱- امکان سنجی پروژه
۲- منابع مالی پروژه
۳- منابع فیزیکی و تکنولوژیکی پروژه
۴- نحوه اجرای پروژه
۵- مدیریت ریسک پروژه
این پنج مرحله ی تشکیل دهنده ی مدیریت استراتژیک برای هر پروژه ی کوچیک یا بزرگ هستند. وقتی تمام این برآوردها انجام بشه، احتمال موفقیت پروژه بالای ۹۰ درصد میشه. الآن همه فارغ التحصیلای بیکار هم این مطلبو میدونن بعد شما فکر میکنی ایلان ماسک اینا رو نمی دونه ؟؟؟!!!
مطمئناً سفر به مریخ، یه پروژه ی خیلی بزرگه که تمام این کارها هم با دقت بالا انجام میشه. شما نگران آب رادیواکتیویته و اینجور چیزا نباش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
حفاظت از زمین مهم تر است از همه این کارها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اون همه خودروی برقی و انرژی خورشیدی که توسعه داده پس برای چیه ؟؟؟
خُب برای حفاظت از زمینه دیگه .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۷:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ایده جالب و قابل اجرایی هستش ممکنه انفجار اتمی در اونجا باعث واکنشهایی بشه که جو اونجا رو متحول کنه و شرایطی بوجود بیاد که بشه زندگی در اونجا رو برنامه ریزی کرد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۵:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
این کاربران مخالف تخصصی هم داشته اند یا خیر یک نکته تشعشعات رادیو اکتیو مانده از انفجار چه می شوند مریخ چرا جو خود را از دست داد
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۵:۱۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
بنظرتون پولدارترین مرد جهان به ۴ تا کامنت که براش مینویسن اهمت میده ؟ :l
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
نه
Netherlands
محمد
۰۳:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
از نظر یانکی ها تنها راه حل برای مشکلات بشر، بمب اتمه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
از نظر شما چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اولاً مریخ جزو مشکلات بشریت نیست.
دوماً کی گفته تنها راه حل؟؟؟
اگه شما کمی مطالعه ی بیشتر داشتی، میفهمیدی که ده ها نظریه و راهکار برای قابل سکونت کردن مریخ ارائه شده. کلاً توی کارهای علمی، باید همه ی راه حل ها (از ساده ترین تا غیرممکن ترین) رو بیان کنند و بعدش، بهترین و کم خطرترینش رو انتخاب کنند. این هم یک راهکار و نظریه بوده و اصلاً ممکنه هیچوقت به مرحله اجرا نرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تاریخچه کشف و تکامل انرژی ناشی از اتم خیلی جالب تر از این حرفهاست. دانشمندها اون اوایل اصلاً به فکر بمب و انفجار و این حرفها نبودند. بلکه بحث ها و مناظرات بین افرادی مثل انیشتین و شرودینگر و بور و... که متنش هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
دروغگویی هایی که در رابطه با کرات آسمانی وجود دارد بیشتر جنبه حفظ حاکمیت قدرتهای جهانی بر سیارات را دارد بنابراین تا کشوری خودش به آسمانها دسترسی نداشته باشد نمی تواند به دروغ پردازیهای خودخانه غربیها دلخوش باشد.آنچه دراین زمینه مسلم است این است که اگر کرات آسمانی قابل سکونت باشد هرگز غربیها دلشان برای کسی نمی سوزد که این خبر را تایبد کنند واغراقهای زیاد در مورد آب وهوای کرات آسمانی دروغگویی هایی است که رقیبان را نا امید می کند ولی دانشمندان علم مواد شناسی به خوبی می دانند که چگونه می توان ازخاک مرده طلاساخت بنابراین دانشمندان ایرانی باید توجه کنند که با ورود انسان به کهکسان تسلط برآن هم با روشهای علمی قطعاً امکان دارد ونباید فریب ارقام واعداد بیگانگان رابخورند ودرآینده دور کرات هم قابلیت زندگی را بطور تصنعی پیدا خواهند کرد.وهمین الان هم از ظواهر کرات بسیاری از معادن گرانقیمت کرات کشف شده است ولی آدرس آنها به مخاطبین اشتباه داده می شود تا دزد به کاهدون بزند ولی هرجوینده ای یابنده است وخواستن عاقبتش توانستن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
خدا شفات بده ماسك
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا ؟؟؟
حداقل اون داره فکر میکنه، اینطوری میتونه به آینده ی بشریت کمکی بکنه.
شما خودت چه خیری برای بشریت داشتی ؟؟؟
خوردن و خوابیدن و صبح و شب حرف از گرونی زدن و صف مرغ و ... بهتره یا فکر کردن برای پیشرفت علم و فناوری ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ازتو مفید تر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
شك نكنيد ماسك موجود فرازميني
اومده براي نابودي بشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
بشر توی صف مرغ و روغن و ... نابود میشه نه توی مریخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
شب غذای سنگین نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اگر انسان منتظر بماند که سیارات قابلیت زیست پیدا کنند چنین معجزه ای هرگز اتفاق نمی افتد وانسان برای تسلط بر کرات آسمانی باید سختی ها وسالهای بسیارطولانی را تحمل کند تا بتواند به روش علمی کهکشانها را مدیریت کند هیچ چیز دوراز دسترس نیست زیرا مواد قابلیت تبدیل شدن دارند وباید حیات درمریخ ایجادشود و این مهندسی حیات سازی برای بشریت پیچیدگی خاص خودش را دارد وخیلی ها سند کرات را هم به نام خود زده اند ولی تسلط برکرات بدون همکاری تمام بشریت اصلاً قابلیت اجرایی ندارد همه ازسرمای وحشتناک کرات حرف می زنند ولی فراموش کرده اند که در زمین هم چنین مناطق بی نهایت سرد وجود دارد واگر انسان بتواند در زمین به مناطق ویژه قطبی تسلط کامل داشته باشد ازاین تجربه می تواند در کرات دیگر نیز سود ببرد درست است که کارسختی اسن ولی با اتم و مولوکولهای ریزتا ریزتر اینهمه خلقتها خلق شده اند بنابراین با تلاش های خیلی کوچک ولی مستمر هرچیزی قابل دسترسی است. ازدوری کهکشانها نباید ترسید که اراده های پولادین هر ناممکن را ممکن می سازندگاهی به سرعت انجماد وگاهی به سرعت باد.ازهمه حرکت ازخدا برکت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
خواهشاً متن که مینویسید، پاراگراف بندی رو فراموش نکنید. وقتی متن رو پشت سر هم بنویسی، اصلاً خوندنش خیلی سخت میشه. یکی دو بار دکمه اینتر رو بزنی درست میشه. من یه بار به خاطر پاراگراف بندی نکردن در درس انشاء ازم نمره کم شد، دیگه همیشه متن هام رو پاراگراف بندی می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
مهندس ، شما هم که همشو تو یه پاراگراف نوشتی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
بهش بگید با دو تا پرتاب به فضا جوگیر نشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
کسی پیغام رسان شما نیست. اگه تونستی، خودت برو بهش بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
شما اگه تونستی یه هواپیما کاغذی بساز و جوگیر نشو بعد بیا ایلان ماسک رو نصیحت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
دو تا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
آنها تئوری احمقانه دارند که ممکن است به جهان هستی لطمه وارد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
حالا نظریه های اون احمقانه !
نظریه شما چیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
به نظر من، اون چیزی که احمقانه هست، صف های مرغ و تخم مرغه که به اندازه بیست هزار فرسنگ ، طولانی هستند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
لطمه ی اون، از صف مرغ و تخم مرغ توی دوران کرونا که بیشتر نیست !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
شما یه تئوری غیر احمقانه ارائه بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
او کجاس ما کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ایلان ماسک هم اگه قرار بود چند سال عمرش رو توی دانشگاه و سربازی بگذرونه، الآن داشت توی روزنامه ها دنبال آگهی استخدام می گشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ما هم می تونیم؛ اما نیاز هست که حمایت از آدم های با انگیزه بیشتر بشه. خود ایلان ماسک، سرمایه اولیه ش رو از فروش یه برنامه ی رایانه ای که خودش نوشته بود، فراهم کرد. اما ما متاسفانه خیلی کم پیش میاد که با راه اندازی یه کسب و کار بتونیم اونجور سرمایه اولیه ای بدست بیاریم. ما اغلبِ سرمایه های اولیه مون به صورت ارث و میراث از پدر یا پدرزن بهمون میرسه و در اینصورت اگه پدر پولداری نداشته باشیم، بعیده که بتونیم یه سرمایه اولیه جور کنیم. چون پولی که از زحمت بازو به دست میاد فقط در حد بخور و نمیر کفاف میده. نمیشه روی پروژه ها و ... سرمایه گذاری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
حامد فیروزی
۰۶:۱۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
ساکت شدن،بستن زیپ دهان و ندادن تزهای صدمن یه غاز و به اصطلاح روشنفکرانه توسط شما یه تئوری غیراحمقانه و صد البته کم هزینه تره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
خخخخخ ِش کجا بود ؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
خنده داره ؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
خیلی هم چیز عجیبی نگفته یادتان باشد این ابله به فکر ۱۰۰ سال دیگه و ایجاد تمدن در یه سیاره دیگه هست که خیلی هم تخیلی محسوب نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
الآن این تعریف و تمجید بود یا تمسخر ؟؟؟!!!
اگه ابله هست، پس چرا میگین چیز عجیبی نیست و تخیلی محسوب نمیشه؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
مطمئناً یک ایده و طرح به این بزرگی، در همین چند خط خبر خلاصه نمیشه. بهتره به جای مسخره کردن، جزئیات طرح هاش رو مطالعه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا ابله؟؟؟
اگه کسی اونقدر انگیزه و اراده داشته باشه، که ایده های بلند پروازانه داشته باشه، از نظر شما ابله محسوب میشه ؟
France
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
تشعشعات بعد از انفجار بمب اتم رو در نظر نگرفته واقعا؟ رادیو اکتیو پر میشه در سراسر اون منطقه
این مثلا به قول خودش خیلی میفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
خُب؛ این فقط یک راه حل در کنار چندین راه حل دیگه هست.
هر ایده ای، یک سری فواید و یک سری عیب ها داره.
مثلاً یک راه حل دیگه هم که ارائه داده، انتشار گازهای گلخانه ای در جو مریخ هست که خطرش کمتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
الآن شما اینو میدونی، بعد ایلان ماسک که ماهی ۶۰ تا ماهواره داره میفرسته فضا نمیدونه ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
خُب شما یه ایده بهتر ارائه کن.