اورژانس جدید بیمارستان امام رضا (ع) بخش کرونا می‌شود

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه گفت : بخش جدید اورژانس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بنا بر ضرورت به عنوان بخش بستری بیماران مبتلا به کرونا شروع به کار می‌کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه گفت : بخش جدید اورژانس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) که در مراحل پایانی احداث و تجهیز است، بنا بر ضرورت به عنوان بخش بستری بیماران مبتلا به کرونا شروع به کار می‌کند.

او گفت : وجود ۵۰ تخت بستری و ۱۲ تخت آی سی یو و سی تی اسکن و ورودی مستقل از مزایای این بخش است.

حال ۳ درصد بیماران بستری حال حاضر مبتلا به کرونا وخیم است

  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از مجموع ۶۳۹ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان ۱۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه با حال وخیم به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند

روشنی گفت : ۱۰۴ نفر یعنی بیش از ۱۶ درصد از این بیماران با حال نامساعد در بخش‌های‌ای سی یو در سراسر استان بستری هستند.

او افزود : بیش از ۴۵ درصد از مجموع بیمارستان‌ها یعنی ۲۹۱ نفر در شهرستان‌های استان بستری هستند که بیشترین تعداد در شهرستان سنقر و کلیایی با ۵۷ بیمار است.

بیمارستان‌های گلستان و نسیم با تمام ظرفیت فعالیت می‌کنند

 رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت : دو بیمارستان گلستان و نسیم در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) با تمام ظرفیت در حال خدمت دهی به بیماران مبتلا به کووید هستند.

او افزود : ۶۰ بیمار در گلستان، ۱۱ بیمار در نسیم و ۴۴ بیمار در ساختمان اصلی بیمارستان یعنی در مجموع ۱۱۵ بیمار در این مجتمع بستری هستند.

روشنی افزود : این تعداد بیمار نسبت به روز‌های پایانی سال ۹۹ بیش از سه برابر افزایش داشته است.

او گفت : ۴۰ نفر از این بیماران در بخش‌های ویژه بیمارستان بستری هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار