هاشمی گفت: رییس جمهور دستور شفاهی و معاون رییس جمهور دستور کتبی برای تأمین هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دادند، اما تا به امروز هیچ اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر که امروز سه‌شنبه (بیست و چهارم فروردین ماه) صبح برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، این ماه فرصت خوبی برای بازگشت به اخلاق انسانیت است.

وی ادامه داد: تورم شدید باعث شده که روزی برخی دهک‌های جدید کاهش پیدا کند و در تامین مایحتاج اصلی زندگی خود دچار مشکل شده‌اند، همچنین در این ماه به دلیل وجود کرونا بسیاری از جمع‌های خانوادگی برچیده شده است.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه در بخش گفتار درمانی وعده‌های بدون پشتوانه داده شده و این یکی از مشکلات دستگاه‌ها در حوزه تامین اتوبوس و واگن برای پایتخت است.

هاشمی افزود: در فروردین سال گذشته، رییس جمهور دستور شفاهی و معاون رییس جمهور دستور کتبی برای تأمین هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دادند، اما تا به امروز هیچ اتفاقی رخ نداده است.

وی گفت: همچنین در بحث قطار ملی هم تبلیغات خوبی انجام شده و جایز نیست که بودجه آن تأمین نشود که امیدواریم این موضوع جدی گرفته شود.

هاشمی افزود: از مدیریت شهری انتظار داریم در این شرایط سخت، حداکثر مساعدت ممکن را در تأمین زندگی کارگران و اقشار آسیب پذیر فعال در سازمان بوستان‌ها، پاکبانان و سایر بخش‌های شهرداری انجام دهد و هزینه‌های تبلیغاتی، تشریفاتی و غیر ضروری را حذف کند تا بیش از این شرمنده عزیزان زحمتکش در شهرداری نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
من جای دولت بودم یه اتوبوسم نمیدادم تا مجبور شن برا اتوبوساشون بالای خیابونا یه طبقه بزنن
اینجوری اتوبوس زیادی هم میارن
آخرین اخبار