فرصت کم ثبت نام در هیئت مدیر سهام عدالت

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز گفت: متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی تا ۲۸ فروردین می توانند ثبت نام کنند.

 فلاح، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی می توانند به عنوان نامزد عضویت در هیئت مدیره این شرکت ها ثبت نام کنند.

 مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز افزود: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام نامزد های هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تا تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ علاقمندان با مراجعه به سامانه ستان می توانند نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

فلاح گفت: داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی و تجربه کافی است که تمامی مدارک بایدبه صورت کامل و بدون نقص در سامانه ستان بارگذاری و ارسال شود.

او افزود: با توجه به اهمیت حقوق سهامداران بدیهی است که به درخواست های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز گفت: نحوه امتیاز دهی به واجدین شرایط در اجرای دستور العمل تایید صلاحیت حرفه ای که در سایت سازمان بورس و اوراق بهادار بارگذاری می شود.

فلاح افزود: صرفا افرادی که صلاحیت آن ها بر اساس این دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات  اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور را خواهند داشت.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.