رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودرآهنگ گفت: این شهرستان از وضعیت قرمز عبور کرد و در چند روز اخیر بیش از ۴۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  دکتر علی احمدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودرآهنگ گفت: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا شهرستان کبودراهنگ از مرز قرمز کرونا عبور کرد و در شرایط بسیار بحرانی است. 

او افزود: با برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی برخورد جدی و قانونی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودرآهنگ با بیان اینکه از اسفند ۹۸ تاکنون کرونا متاسفانه جان ۱۰۳ کبودراهنگی را گرفته است، اضافه کرد: در چند روز اخیر در شهرستان کبودراهنگ بیش از ۴۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده اند و متأسفانه پنج نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودرآهنگ از مردم خواست شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت، از دورهمی‌ها و شرکت در مراسم عزا و عروسی خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه سهل انگاری و برگزاری مجالس موضوع را به نیرو‌ی انتظامی و فرمانداری اطلاع دهند.

احمدی عنوان کرد: تنها راه قطع زنجیره کرونا، توجه مردم شهرستان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ همچنین گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز ویروس کرونا مدیران شهرستان کبودراهنگ علاوه بر اعمال ممنوعیت‌های تردد در ورودی‌های شهرستان و بخش ها، مستمر بر اجرای طرح محدودیت‌ها و کنترل ایست و بازرسی ورودی و خروجی‌های در سطح شهرستان نظارت دارند.

عیسی جعفری، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ نیز ۲۳ تیر ۹۹ به دلیل ابتلا کرونا درگذشت.

حجت الله مهدوی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ هم با حضور در ورودی شهرستان از فعالیت نیرو‌های نظامی و انتظامی قدردانی کرد و با نظارت بر چگونگی اعمال محدودیت توسط نیرو‌های نظامی و پلیس راه و نیرو‌های شهرداری گفت: این محدودیت‌ها تا کاهش زنجیره ادامه خواهد داشت و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار