نایب رئیس اتاق اصناف اهواز:

خوزستانی‌ها نگران تامین کالا‌های اساسی نباشند/ همه چیز رو به راه است

نایب رئیس اتاق اصناف اهواز از وضعیت مناسب موجودی کالا‌های اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعلی گلزار نایب رئیس اتاق اصناف اهواز گفت: کمبودی در خصوص کالا‌های اساسی در آستانه ماه رمضان وجود ندارد و موجودی کالا‌ها مناسب است، تنها تعدادی از اقلام خوراکی دچار افزایش قیمت شده‌اند.

او با بیان اینکه منشاء گرانی برخی کالا‌ها خارج از خوزستان است، افزود: حبوبات نسبت به پارسال١٠ تا ١۵ درصد افزایش قیمت داشته و  برنج تولیدشده در استان نیز از پارسال تاکنون ١٠ درصد افزایش قیمت داشته است، اما به وفور در بازار یافت می‌شود.

گلزار با اشاره به تخصیص ٧ هزار تن روغن خام به کارخانه تولید روغن دزفول، اظهار داشت: به محض فرآوری و تبدیل روغن خام به روغن مورد مصرف خانوار، روغن به بازار تزریق خواهد شد تا کمبودی در این زمینه در آستانه ماه رمضان وجود نداشته باشد.

نایب رئیس اتاق اصناف اهواز تصریح کرد: نسبت به پارسال، روغن و لبنیات هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌اندو همچنین قیمت هر کیلوگرم شکر ٨ هزار و ٧٠٠ تومان است و در تمامی فروشگاه‌های اهواز به وفور یافت می‌شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: برای ایام ماه رمضان، یک هزار و ۵٠٠ تن شکر و یک هزار و ۵٠٠ تن برنج برای خوزستان در نظر گرفته شده است که در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.