یک مقام مسئول خبر داد؛

قطار‌های ۵ ستاره رجا توسعه می‌یابند

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از راه اندازی قطار‌های ۵ ستاره جدید در این شرکت خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد رجبی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مراسم معارفه رئیس هیئت مدیره شرکت نوین صنعت رجا گفت: این شرکت با افزایش تعداد بازسازی‌ها و راه‌اندازی قطار‌های ۵ ستاره، به دنبال خدمات دهی بیشتر و بهتر به مسافران است که امیدواریم بعد از کرونا شاهد شکوفایی فعالیت‌ها و رونق اقتصاد باشیم.

او گفت: پیش بینی می‌کنیم با عبور از بحران فعلی و اقدامات مثبت دولت برای مهار کرونا، شاهد افزایش سفر‌ها در تابستان باشیم، به همین منظور کیفیت خدمات را ارتقا می‌دهیم تا به درآمد بهتری برسیم.

رجبی بیان کرد: آماده سازی ناوگان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای سفرها، زحمت همکاران ما را بیشتر کرده، اما با جدیت، رعایت شیوه نامه‌ها را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت رجا تأکید کرد: خوشبختانه در حوزه فنی کار‌های خوبی برای نوروز ۱۴۰۰ انجام شد که از آن جمله می‌توان به آماده سازی ۲۵ دستگاه مولد و ۹ رام قطار تندروی پردیس (ترن ست) اشاره کرد که به دنبال آماده‌سازی بیشتر و افزایش سیر این قطار‌ها هستیم.

رجبی گفت: با قطار‌های تندروی پردیس، سفر‌های یک روزه بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را دنبال می‌کنیم تا از این طریق زمان سفر را مدیریت کنیم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: روند بازسازی واگن‌های بالای ۳۰ سال از محل تبصره ۱۸ باید شتاب بیشتری بگیرد و با تأمین اعتبار لازم این روند در شرکت نوین صنعت، واگن پارس و دانشگاه آزاد اجرایی می‌شود.

در این مراسم رجبی ضمن قدردانی از زحمات فرهاد فرهمند محمدی برای تلاش در دوران عضویت هیئت مدیره و قائم مقام شرکت حمل و نقل ریلی رجا، او را به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت نوین صنعت رجا معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار