رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد:

سارقان در لباس کارکنان بهداشت/دزدان به بهانه گرفتن آزمایش کرونا، وارد منزل مال باخته شده بودند

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی سارقان غیر بومی با شگرد آزمایش کرونا تحت عنوان کارکنان بهداشت در همدان و دستگیری یکی از آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان, سرهنگ علی اسدبيگی, رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع يک فقره سرقت از منزل یک پیرمرد در شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد  که سارقان در يک گروه چهار نفره ،سه نفر مرد و يک نفر خانم با يک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی وارد شهر همدان شده و با انتخاب سوژه مورد نظر خود که پيرمردی مسن و سالخورده بوده وارد منزل شده وخود را از کارکنان وزارت بهداشت معرفی کرده و جهت انجام آزمایش کرونا به صورت رايگان از افراد سالخورده اقدام می کنند .

سرهنگ اسدبیگی بيان کرد : سارقان با سوار کردن مالباخته و مراجعت به منزل وی با سرگرم کردن مالباخته که پيرمرد و پيرزنی بوده اقدام به سرقت چهارعدد فرش دستبافت يک متری و تعداد ۶عدد النگوی پیرزن می کنند و بلافاصله از همدان متواری می شوند كه با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو ناامنی در منطقه فوق، شناسايی و دستگيری سارقان به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت : در تحقيقات صورت گرفته، مشخصات خودرو و متهمان به دست آمد و مشخص شد اين گروه يك ماه قبل نیز در شهر همدان اقدام به چندين سرقت کرده و بلافاصله متواری شده اند، تا اينکه با اقدامات خاص پليسی معلوم شد خودرو مورد نظر در شهرستان بروجرد تصادف کرده و خودرو دچار نقص فنی شده است و سرنشينان با اموال مسروقه متواری شده اند.

سرهنگ اسد بیگی با اعلام این که راننده خودرو در يك عمليات پيچيده دستگير و به پليس آگاهی همدان منتقل شد، افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

 اين مقام انتظامی بیان کرد: با تحقيقات صورت گرفته مشخص شد که نامبرده به همراه همدستان خود در استان های قم ،سمنان و خراسان رضوی ،نیز مرتکب سرقت های متعددی با اين شيوه و شگرد شده اند كه هماهنگی لازم با پلیس آگاهی این استان ها جهت دستگيری ديگر سارقان به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.