رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی سارقان غیر بومی با شگرد آزمایش کرونا تحت عنوان کارکنان بهداشت در همدان و دستگیری یکی از آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان, سرهنگ علی اسدبيگی, رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع يک فقره سرقت از منزل یک پیرمرد در شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد  که سارقان در يک گروه چهار نفره ،سه نفر مرد و يک نفر خانم با يک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی وارد شهر همدان شده و با انتخاب سوژه مورد نظر خود که پيرمردی مسن و سالخورده بوده وارد منزل شده وخود را از کارکنان وزارت بهداشت معرفی کرده و جهت انجام آزمایش کرونا به صورت رايگان از افراد سالخورده اقدام می کنند .

سرهنگ اسدبیگی بيان کرد : سارقان با سوار کردن مالباخته و مراجعت به منزل وی با سرگرم کردن مالباخته که پيرمرد و پيرزنی بوده اقدام به سرقت چهارعدد فرش دستبافت يک متری و تعداد ۶عدد النگوی پیرزن می کنند و بلافاصله از همدان متواری می شوند كه با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو ناامنی در منطقه فوق، شناسايی و دستگيری سارقان به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت : در تحقيقات صورت گرفته، مشخصات خودرو و متهمان به دست آمد و مشخص شد اين گروه يك ماه قبل نیز در شهر همدان اقدام به چندين سرقت کرده و بلافاصله متواری شده اند، تا اينکه با اقدامات خاص پليسی معلوم شد خودرو مورد نظر در شهرستان بروجرد تصادف کرده و خودرو دچار نقص فنی شده است و سرنشينان با اموال مسروقه متواری شده اند.

سرهنگ اسد بیگی با اعلام این که راننده خودرو در يك عمليات پيچيده دستگير و به پليس آگاهی همدان منتقل شد، افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

 اين مقام انتظامی بیان کرد: با تحقيقات صورت گرفته مشخص شد که نامبرده به همراه همدستان خود در استان های قم ،سمنان و خراسان رضوی ،نیز مرتکب سرقت های متعددی با اين شيوه و شگرد شده اند كه هماهنگی لازم با پلیس آگاهی این استان ها جهت دستگيری ديگر سارقان به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.