برگزاری اولین رویداد بازی واقعیت مجازی Oculus

شرکت Oculus اولین بازی واقعیت مجازی خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت واقعیت مجازی Oculus که متعلق به فیسبوک است، از برگزاری اولین رویداد خود (نمایشگاه Oculus Gaming) که به نمایش بازی‌های واقعیت مجازی اختصاص دارد، خبر داد. طبق اطلاعیه شرکت واقعیت مجازی Oculus، این رویداد در تاریخ ۲۱ آوریل برگزار خواهد شد و از طریق توئیچ، فیسبوک و یوتیوب پخش می‌شود.

البته نکته جالب اینجاست که در این اطلاعیه ذکر شده است این رویداد فقط "در ایالات متحده آمریکا و ژاپن" پخش خواهد شد، گرچه ما گمان نمی‌کنیم مناطق دیگر از تماشای این رویداد محروم شوند.

اولین رویداد متمرکز روی بازی

در حالی که این شرکت واقعیت مجازی از سال ۲۰۱۴ رویداد Oculus Connect خود را به صورت سالانه اجرا می‌کند، نمایشگاه Oculus Gaming اولین رویدادی است که به جای اینکه شامل سایر برنامه‌ها، نرم افزار‌ها، سیستم عامل‌ها و به روزرسانی‌های سخت افزاری باشد، فقط روی عناوین بازی تمرکز می‌کند.

برگزاری اولین رویداد بازی واقعیت مجازی Oculus

استودیو Oculus در اواسط سال ۲۰۲۰ توسط فیسبوک خریداری شد و ممکن است به اندازه کافی در رفع مشکلات تولید آن کمک کرده باشد تا جایی که شاهد برگزاری رسمی رویداد Oculus Gaming Chowcase در ۲۱ آوریل خواهیم بود. در حال حاضر جزئیات زیادی درباره این رویداد در دسترس نیست.

بازی های ویدیویی در دوران کرونا

با توجه به وضعیت کرونایی دنیا، ما بیش از هر زمان دیگری به سرگرمی و بازی‌های ویدئویی نیاز داریم. خوشبختانه قرار است در سال ۲۰۲۱ چندین بازی مشهور و محبوب منتشر شود.

با عرضه کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X و S و سوئیچ که در حال قدرتمندتر شدن است، اکنون تعداد زیادی بازی جدید در انتظار شما هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار