کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یک جریان خاص به جز سیاه‌نمایی کار دیگری بلد نیست/ اگر مردم می‌خواهند مشکلات حل شود باید در انتخابات شرکت کنند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره موضوعات انتخاباتی مطالبی را بیان کرد.

محسن کوهکن نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: حضور پر رنگ مردم مستلزم چند اقدام است، ابتدا به حضور افراد دانشگاهی، روشنفکران و صدا و سیما نیاز دارد. ما در حال حاضر با ۲ گروه مواجه هستیم که یک گروه خاص به جز سیاه نمایی کار دیگری را بلد نیستند و فکر می‌کنند وقتی می‌خواهند خدمت کنند، باید سیاه نمایی کنند.

او ادامه داد: یک دسته دیگر نیز به صورت مبالغه با افرادی که سیاه نمایی می‌کنند برخورد دارند. باید با افرادی که سیاه نمایی می‌کنند صحبت کرده و برای مردم تفهیم کرد که وقتی می‌خواهید مشکلات حل شود باید در انتخابات شرکت کنید. رئیس جمهور مکلف است مصوبات مجلس و هیئت دولت را اجرایی کند.

کوهکن ادامه داد: اگر مردم می‌خواهند مشکلات حل شود باید در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند، زیرا اگر این چنین نباشد، رئیس جمهور انتخاب و تصمیماتش گرفته خواهد شد. باید برای مردم تبیین شود که سرنوشت شان در دستان خودشان است، مسئولان برای مردم آیه یاس نخوانند و سیاسی کاری را کنار بگذارند و برای دولت مهم باشد که چه کسی از صندوق رای با رای مردم بیرون بیاید، نه اینکه چه کسی انتخاب می‌شود تا فقط راه آن‌ها را ادامه دهد.

 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر کار را رها کنید و دروغ به مردم بگویید مردم متوجه می‌شوند؛ بهتر است به مردم امید دهند و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنند، شک نکنید که آحاد جامعه متوجه می‌شوند که سرنوشت شان در دستان خودشان است و می‌توانیم شاهد حضور مردم باشیم. دولت وظیفه اش افزایش رضایت‌مندی در این مدت است، خدماتی که دارند را صادقانه به مردم بگویند و در این مدت نسبت به انتقاداتی که از آن‌ها می‌شود روزه سکوت بگیرند، زیرا ماه مبارک رمضان هم هست و این موضوع به نفع خودشان است. دیگران باید بدانند که نقد اگر در چارچوب باشد آثار مثبتی دارد، اما دنبال مچ گیری نباشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
برو بابا قبلا شرکت کردیم بیچارگی اش هم دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
مگه دولت خدمات و عمکرد خوبی داشته است؟همه چیز واقعا سیاه است.نمونه آخر آن قطع روزانه برق است.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۰۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو برو کشکت را بساب مردک در زمان نمایندگی تو اصفهان به فلاکت بی آبی افتاد
آخرین اخبار