پیش از ظهر امروز رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از بیمارستان آیت الله طالقانی و بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پیش از ظهر امروز شکرالله سلمان زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور بررسی روند اتمام ساختمان بیمارستان جدید آیت الله طالقانی آبادان با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون درمان، مجری پروژه و جمعی از مدیران و کارشناسان منابع فیزیکی این دانشکده از این ساختمان بازدید کردند.

ساختمان بیمارستان جدید آیت الله طالقانی آبادان با ظرفیت ۲۴۰ تخت و در بخش های تخصصی و فوق تخصصی مطابق با آخرین استانداردهای بیمارستانی موجود، مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان  همچنین به همراه معاون درمان دانشکده، مشاور رئیس دانشکده، رئیس اداره بازرسی و مدیر نظارت واعتباربخشی امور درمان از بخش های اورژانس، داخلی یک و دو بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر بازدید بعمل کردند.

در این بازدید، نحوه ارائه خدمات به بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کووید ۱۹، تعداد تخت ها، ظرفیت بخش های بستری، تعداد نفرات کادر درمان، مورد ارزیابی قرار گرفت.

پس از این بازدید، نشستی به ریاست رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و سایر بازدیدکنندگان در دفتر رئیس بیمارستان برگزار و بر راه انداری بخش سرپایی بیماران کووید ۱۹، اجرای دستورالعمل های درمان سرپایی و مدیریت ترخیص، تأکید شد.

در این بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان، معاون درمان، رئیس، مدیر و مدیر خدمات پرستاری این بیمارستان وی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۵ تير ۱۴۰۰
هر سال میگن پایان امسال افتتاح میشه از ۹۸ تا حالا .منظورش پایان امسال فک کنم اسفند یا بهمن ۱۴۰۰