پاکشوما در سال ۱۴۰۲، بزرگترین گروه لوازم خانگی خاورمیانه برای صادرات به کشور‌های اروپایی

پاکشوما در حال حاضر متنوع‌ترین سبد برند‌های لوازم خانگی (پرتفولیو) را در ایران داراست و با چندین برند اروپایی، آسیایی و ایرانی محصولات تولیدی گروه را به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما آقای محمود ابراهیمی در همایشی که روز یکشنبه مورخ 1400/01/22در جمع شرکای تجاری و نمایندگان رسمی فروش اظهار نمودند،  با اجرای فاز های 3 و4 توسعه و افزایش سطح زیر بنای تولید تا 400/000 متر مربع، گروه پاکشوما تبدیل به بزرگترین کارخانه لوازم خانگی در سطح کشورهای منطقه خاورمیانه خواهد شد و این تازه شروع ماجراهای بزرگ صنعتی این گروه است!

گروه پاکشوما در سال 1399 با رشد تولید هم اکنون بالاترین سهم بازار را در بازار انواع ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی در اختیار دارد؛ همچنین ایشان عنوان نمودند که قصد داریم با خرید تجهیزات تست و آزمایشگاهی پیشرفته، به زودی آزمایشگاه گروه پاکشوما را مفتخر به آزمایشگاه همکار استاندارد ایران (آکردویته) در انواع محصولات لوازم خانگی (ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،جاروبرقی،یخچال فریزر و کولر گازی) کنیم.

در ضمن بیان داشتند که تجهیزات تولید و تست یخچال فریزر این گروه با همکاری شرکت های comi  ایتالیا، ABB   سوئیس و تجهیزات رباتیک از طریق KUKA آلمان تامین شده است.

پاکشوما در سال ۱۴۰۲، بزرگترین گروه لوازم خانگی خاورمیانه برای صادرات به کشور‌های اروپایی

لازم به ذکر است که پاکشوما در سال 1399 یکی از صادرکننده های نمونه در کشور بوده و قصد دارد تا سال 1402 به 15 کشور اروپایی، آفریقایی و آسیایی کالاهای خود را صادر نماید.

گروه پاکشوما در حال حاضر متنوع ترین سبد برندهای لوازم خانگی ( پرتفولیو )را در ایران داراست و با چندین برند اروپایی، آسیایی و ایرانی محصولات تولیدی گروه را به بازار عرضه می کند و در حال توسعه همکاری های تجاری با برندهای مختلف بین المللی بیشتری در سطح دنیا است.

گروه پاکشوما تا چند ماه دیگر از بزرگترین کارخانه تولید کولرگازی  و تهویه مطبوع ایران (فاز 3 توسعه) با ظرفیت300/000 دستگاه در سال رونمایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار