نصرتی: درخشش فولاد در لیگ قهرمانان آسیا باعث ترس حریفان آسیایی شد

کارشناس فوتبال گفت: پیروزی پرگل فولاد برابر العین باعث ترس و دلهره تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شده است.

محمد نصرتی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی‌های نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قدرت تیم‌های ایرانی با پیروزی پرگل  فولاد برابر  العین به رخ همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کشیده شد. این موضوع ثابت شد که ایرانی‌ها چه قدرتی دارند. این موضوع از این جهت خوب است که ترس و دلهره به دل رقیبان می‌اندازد و از طرف دیگر نمایندگان کشورمان را مصمم می‌کند تا با انگیزه مضاعف به مصاف حریفان بروند.  

او ادامه داد:  نمی‌توانیم بگوییم که کدام تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند. البته پرسپولیس روی کاغذ  و استقلال هم تا حدی  با توجه به سوابق خود شانس صعود دارند.  

نصرتی درباره  شرایط تیم تراکتور در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و بازی اول این تیم برابر تیم پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: تراکتور با پاختاکور بازی دارد.  این تیم ازبکی در صورتی که همانند  دوره قبل خود باشد  قدرتمند است. پاختاکور توانست استقلال را در دوره قبل شکست بدهد و  پرسپولیس هم جلوی این تیم ازبکی شانس آورد،   چون پاختاکور همان اوایل بازی ۱۰ نفره شد و سرخپوشان  به خوبی از شرایط به وجود آمده استفاده کردند و به فینال رسیدند. تیم الشارجه امارات  هم هزینه کرده است.

او خاطر نشان کرد: تا زمانی که بازی تیم‌ها را در آسیا نبینیم نمی‌توانیم درباره شرایط آنها صحبت کنیم. بازی‌های  نیروی هوایی عراق را ندیم، اما عراقی‌ها شبیه ایرانی‌ها هستند و این موضوع باعث می‌شود کار تراکتوری‌ها سخت شود.   امیدوارم تراکتور مانند فولاد بازی اول خود را با اقتدار به پایان برساند. آرزوی موفقیت برای هر ۴ نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار