اصلاح و توسعه زیر ساخت شبکه برق در رامهرمز

مدیر شرکت توزیع برق رامهرمز گفت: توانستیم نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه زیر ساخت برقی شهرستان هزینه کنیم.

عبدالرحیم کمایی مدیر شرکت توزیع برق رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از تمامی ظرفیت‌های اداری اعم از مدیرکل، فرماندار و نماینده شهرستان برای توسعه و تقویت شبکه برق شهرستان کمک گرفتم و امروز توانستیم نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه زیر ساخت برقی هزینه کنیم که در نوع خود بی بدیل هست.

او بیان داشت: به دلایل تحریم‌ها و افزایش هزینه‌ها، مشکلاتی در خریداری کنتور‌های برق و در نهایت نصب برای شهروندان بوجود آمده است که این مسأله همین در خوزستان وجود داشته باشد و نزدیک به ۷۰۰ انشعاب نصب نشده در دوره قبلی مانده است و ما با تمام توان سعی در حل و به روز رسانی این مشکل داریم.

کمایی افزود:  یکی از چالش‌های اصلی شهر رامهرمز نبود روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی شهر بود که تا کنون رقمی نزدیک به ۱۸ میلیارد ریال هزینه و ۷۰۰ عدد چراغ وصل شده است و این حرکت تا روشنایی مناسب سطح شهر و در نهایت روستا‌ها ادامه دارد.

مدیر شرکت توزیع برق رامهرمز تصریح کرد: در زمینه توسعه، اصلاح و تقویت زیرساخت‌های برق تا کنون نیز ۴ میلیارد تومان هزینه شده است که در مجموع طی ۳ ماه مدیریت اینجانب با تلاش همه مجموعه‌های استانی و شهرستانی نزدیک به ۶ میلیارد تومان جذب اعتبار و هزینه کرده ایم.

این مقام مسئول ادامه داد: رامهرمز به دلیل برخی خطوط مستهلک، بافت‌های قدیمی، پایه‌های فرسوده و توسعه شبکه دارای مشکلاتی هست که این قطعی‌ها صرفا در جهت اصلاح و تقویت است و برنامه قطعی خودسرانه به هیچ وجه وجود ندارد و هنوز در رامهرمز گزارشی به صورت جدی از فعالیت غیر قانونی رمز ارز‌ها یا ماینر‌های استخراج ارز وجود ندارد و چنانچه شخصی اقدام به این کار کند به صورت جدی با برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.