جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از برخورد پلیس با روزه خواری در ملاء عام خبر داد و گفت: افرادی که دارای عذر شرعی دارند از خوردن و آشامیدن در اماکن عمومی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در جلسه کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اساس قانون روزه خواری در ملاء عام جرم بوده و افرادی که دارای عذر شرعی هستند بایستی از خوردن و آشامیدن در ملاء عام خودداری کنند.

او افزود: اصنافی که بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مجاز به فعالیت می‌باشند باید ضوابط و قوانین مربوط به ماه مبارک رمضان را رعایت کنند.

سرهنگ خانی پور ادامه داد: بدیهی است مسئولیت عدم رعایت قوانین و مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و دیگر موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است.

این مقام انتظامی از برخورد پلیس با روزه خواری در ملاء عام خبر داد و گفت: پلیس با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه مبارک رمضان را با بی توجهی به تذکرات ارائه شده نگه ندارند، برخورد‌های قانونی و لازم را انجام خواهد داد.

او با تأکید بر اینکه پلیس در خصوص مراسمات شب‌های قدر تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، افزود: اجرای دقیق ساز و کار‌های بهداشتی در همه یگان‌های انتظامی مورد تأکید است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: پیشگیری از جرایم و ناهنجاری‌ها نیازمند بسیج و عزم همگانی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.