رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد؛

افزایش ۱۰ درصدی ثبت نام نامزد‌های انتخابات شورای شهر در خوزستان

رضا نجاتی از افزایش ۱۰ درصدی ثبت نام نامزد‌های انتخابات شورای شهر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به برگزاری  انتخابات در همه مراکز استان‌ها به صورت الکترونیکی گفت: علاوه بر این خوزستان می‌تواند زیرساخت‌های برگزاری الکترونیکی انتخابات در شهر‌های ماهشهر، بهبهان، امیدیه و خرمشهر را نیز فراهم کند.

او با بیان اینکه  نام جمهوری اسلامی ایران مظهر مردم سالاری دینی است و دلیل این امر تعداد بالای انتخابات است که به صورت منظم و دقیق در هر دوره‌ای برگزار می‌شوند، افزود: از طریق ابلاغیه‌ها، مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات تاکید شده است و همه مکلف به رعایت چارچوب‌های ارائه شده هستند.

نجاتی اظهار داشت: ثبت‌نام در انتخابات از ۳ طریق گوشی‌های تلفن همراه، دفاتر پیشخوان دولت و فرمانداری‌ها صورت گرفت که در سطح شهر‌ها ۴ هزار و ۴۵۷ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام کردند در کنار این ۱۴ هزار و ۵۵۴ نفر ثبت نام خود را برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستا نهایی کردند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی ثبت‌نام شدگان در این دوره از انتخابات تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی شعبات اخذ رای را دادیم که همه چیز به نظر نهایی هیئت اجرایی بستگی دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: امروز کشور در شرایط حساس بین‌المللی قرار دارد و مردم فهیم ایران اسلامی برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای نیازمند مشوق نیستند و خودشان شرایط حساس را درک کرده و شور انتخابات را ایجاد می‌کنند، اما همه ظرفیت‌ها برای برگزار پرشور انتخابات را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.