۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین نیازمندان قزوینی توزیع می شود

کمیته امداد استان قزوین به مناسبت ماه رمضان ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین نیازمندان استان توزیع می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مهرعلی حق گویان، مدیر کل کمیته امداد استان در مراسم آغاز به کار نخستین آشپزخانه مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، اظهار داشت: در مرحله سوم رزمایش ایران همدل و طرح اطعام مهدوی به منظور استمرار کمک‌های مومنانه، آشپزخانه‌های مهدوی برای دومین سال متوالی کار خود را به طور رسمی آغاز کرده و طبخ و توزیع غذا از مسجد محمد رسول الله (ص) شهر قزوین آغاز شده است و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌های مهدوی سطح استان در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: پیش بینی شده است که با کمک خیران و نیکوکاران و همراهی اقشار مختلف مردم، تعداد آشپزخانه‌های مهدوی در سطح استان به ۷۲ آشپزخانه برسد و امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

حق گویان عنوان کرد: یکی از مسایل مهم که به عنوان دغدغه در راه اندازی و اداره آشپزخانه مهدوی وجود دارد، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده چراکه برای کمیته امداد سلامت فعالان حاضر در آشپزخانه و متعاقب آن خانواده‌های نیازمند بسیار مهم است؛ از این رو افرادی که در آشپزخانه مهدوی فعالیت دارند، پس از احراز سلامت مشغول به کار می‌شوند و در حین پخت غذا نیز موارد بهداشتی تحت نظارت ناظرین شبکه بهداشت، رعایت می‌شود.

وی اظهار داشت: کسانی که در آشپزخانه مهدوی فعالیت دارند، با هدف قرب الهی در این راه قدم گذاشته اند و حضورشان برای خدمت به نیازمندان و محرومان است.

حق گویان با اعلام این مطلب که کمک‌های مردم نوعدوست استان با رعایت نیات خیرخواهانه آنان و در اسرع وقت به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد، گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از ۳۱۳ هزار پرس غذا و سبد کالا به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی، بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: برای مشارکت عموم مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی امسال کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.