اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از تهیه سبد‌های غذایی ویژه افراد کم برخوردار و نیازمند استان در قالب طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: رکود شدید اقتصادی، بسته شدن بازار، تعطیلی کسب و کار و فعالیت‌های روزانه مردم، جمعیت هلال احمر را بر آن داشت تا در ارتباط با معیشت مردم همانند گذشته، جدای فعالیت‌ها و اقداماتی را که در عرصه درمان و سلامت انجام داده است، انجام دهد.

حرازی زاده افزود: طرح همای رحمت همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خیرین اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: در این ماه با بهره گیری از توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه سبد‌های غذایی و برپایی سفره برای نیازمندان می‌کنیم و از اهداف ما در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان و ایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی است.

حرازی زاده گفت: این جمعیت در نظر دارد با همت و مشارکت خیرین به منظور رفع بخشی از مشکلات معیشتی پسا کرونا، ادای نذورات برای متوفیان با نیت خیرین، ادای نذورات افطاری، بسته‌های معیشتی خوراکی را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهد.

حرازی زاده افزود: از مردم نوع دوست یزد دعوت می‌شود تا همانند گذشته که همراهی و همیاری نمودند و مشارکت مثال زدنی داشتند اقلام اهدایی بسته بندی و استاندارد شامل (ماکارونی، رب گوجه، مرغ، برنج) در کلیه شعب جمعیت هلال احمر استان یزد و همچنین پرداخت‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری#۳۵*۱۱۲* و یا شماره حساب ۴۹۷۸۶۵۶۰۳۳ و شماره کارت ۹۴۸۸-۲۸۵۳-۳۳۷۴-۶۱۰۴ بنام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت واریز تا در تهیه سبد‌های معیشتی یار و یاور خانواده‌های کم برخوردار استانمان باشند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار