مشاور ارشد وزیر امور خارجه در دیدار با پترسون:

انتخابات ریاست جمهوری در سوریه طبق قانون اساسی برگزار خواهد شد

خاجی گفت: انتخابات ریاست جمهوری در سوریه براساس قانون اساسی کنونی برگزار خواهد شد و باید به قانون اساسی این کشور احترام گذاشته شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی امروز (چهارشنبه) با «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه درباره راهکار سیاسی بحران سوریه و استمرار گفت‌وگو‌های کمیته قانون اساسی این کشور گفت‌وگو کرد.

خاجی ضمن اشاره به گفت‌وگو‌های اخیرش با هیأت روسیه درباره سوریه، تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری در سوریه براساس قانون اساسی کنونی برگزار خواهد شد و باید به قانون اساسی این کشور احترام گذاشته شود.

خاجی در گفت‌وگو با پدرسون همچنین اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های پدرسون در خصوص استمرار گفت‌وگو‌های قانون اساسی و برگزاری نشست آینده آن کمیته حمایت می‌کند.

پدرسون با ابراز خرسندی از حمایت‌های کشورمان در این باره، عنوان کرد که در حال گفت‌وگو با طرف‌های سوری به منظور آماده سازی و برگزاری نشست ششم کمیته قانون اساسی سوریه است و به مشورت‌های خود با بازیگران مهم به ویژه جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۰۹:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
خدا کنه دوباره بشار اسد بیاد
آخرین اخبار