ژاوی: ما در مقابل بهترین تیم‌های آسیایی بازی می‌کنیم/ از تساوی مقابل فولاد ناراضی هستم

مربی تیم فوتبال السد قطر درباره بازی این تیم برابر فولاد ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از نتیجه به دست آمده مقابل فولاد ناراضی هستم. هدف ما در این بازی تنها برد بود و مقابل تیمی سرسخت بازی کردیم.

سرمربی السد عنوان کرد: ما در گروه خود مقابل بهترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنیم و کسب یک امتیاز در آینده می‌تواند مفید باشد. باید در بازی آینده پیشرفت کنیم و بتوانیم رقابت بهتری داشته باشیم. بدون شک غیبت اکرم عفیف در این رقابت‌ها که بهترین بازیکن قطر و آسیا است به ضرر ما بوده، اما غیبت این بازیکن نمی‌تواند توجیه مناسبی باشد. در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و فرصت‌های زیادی خلق کردیم، اما فولاد در مقابل ما خیلی خوب دفاع کرد.

ژاوی ادامه داد: شرایط چمن ورزشگاه مناسب نبود و به همین خاطر نتوانستیم سبک بازی همیشگی خود را مقابل فولاد پیاده کنیم. به خاطر کیفیت پایین چمن ورزشگاه با مشکلات زیادی مواجه شدیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید متوجه این موضوع باشد. متوجه علت پخش نشدن بازی‌ها در کشور‌های مختلف از جمله قطر نمی‌شوم. ما برای هواداران فوتبال بازی می‌کنیم، اما این بازی‌ها پخش زنده نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار