معاون دادگستری یزد؛

دستگاه قضا حامی مدیران پاک دست و دلسوز است

مجید دهقان با اشاره به نقش بانک‌ها در تحقق شعار سال گفت: دستگاه قضا حامی مدیران پاک دست و دلسوز کشور در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید دهقان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان یزد در نشست با غلامرضا اردکانی رییس اداره امور شعب بانک ملی در استان یزد با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: نقش بانک‌ها در تحقق این شعار و رونق چرخ تولید و اقتصاد کشور  بسیار ویژه است.

او با بیان اینکه شرایط کار برای مدیران پاکدست و دلسوز به کشور فراهم است، تصریح کرد: دستگاه قضا حامی مدیرانی است که دغدغه خدمت به مردم و نظام را دارند.

دهقان اظهار داشت: رویکرد دستگاه قضا با توجه به سیاست‌های ریاست قوه مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف چه در داخل و چه در خارج است.

او به اهتمام قوه قضائیه به بحث حفظ حقوق عامه اشاره کرد و گفت: در این حوزه مشکلات جدی به ویژه در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست وجود دارد که با ورود دستگاه قضا شاهد اتفاقات خوبی برای حفظ حقوق عامه جامعه هستیم.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان یزد از فعالیت‌های مدیریت امور شعب بانک استان تقدیر و انتخاب این مدیریت را به عنوان مدیریت برتر کشور تبریک گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار