ایجاد سایت ملی تیروکمان همدان نیازمند حمایت خیران

رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان گفت: ایجاد سایت ملی تیروکمان در این استان نیازمند حمایت بخش خصوصی به ویژه خیران ورزش دوست است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کیوان هنری رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان گفت: هم اکنون در سایت اکادمی تیروکمان همدان می‌توانیم در سطح استانی و منطقه‌ای برنامه داشته باشیم، اما برای رسیدن در سطح استاندارد‌های ملی و بین المللی نیاز به فضای بیشتری است.

او افزود: برای ایجاد سایت استاندارد و ملی فضایی به اندازه یک زمین فوتبال بزرگ نیاز است که انتظار داریم بخش خصوصی به ویژه خیرین ورزش دوست حمایت لازم را در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم اقدامی ماندگار و ملی را بنا کنیم.

هنری ادامه داد: همدان یکی از استان‌های مستعد در ورزش تیروکمان است و می‌توانیم با حمایت‌های بیشتر به افتخارات ارزنده و روزافزون دست یابیم.

اوبا بیان اینکه در سال‌های اخیر جزء استان‌های موفق در ورزش تیروکمان بوده‌ایم، افزود: حتی در دوران شیوع کرونا فعالیت‌های این هیات متوقف نشد و توانستیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی نسبت به انجام برنامه‌های تمرینی و مسابقه‌ای اقدام کنیم.

رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان اظهار داشت: علاوه بر اجرای مسابقات مناسبتی در سایت تیروکمان همدان، در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نیز شرکت کردیم که در بخش دانشجویی رضا لطفی کماندار مستعد ملایری توانست با کسب مقام سومی، به تیم ملی دعوت شود.

هنری افزود: قبل از شیوع موج چهارم کرونا نیز سایت تیراندازی با کمان میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی سمن‌ها بود و علاوه بر آموزش‌های مقدماتی، به برترین‌های بخش مسابقه‌ای نیز جوایزی اهدا شد.

او با اشاره به نصب دیوار ۶ متری در مسیر انتهایی سایت تیراندازی همدان گفت: با ایجاد دیوار ۶ متری ایمنی در شلیک کمانداران را ارتقا دادیم.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.