بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و ششم فروردین ماه؛

جانفشانی پلیس فداکار در تاکستان /تمهیدات پلیس قزوین ویژه ماه مبارک رمضان/کشف ۶ کیلوگرم ماده مخدر شیشه

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و ششم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حریق یک خانه باغ در اراضی خرمدشت در شهرستان تاکستان بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه و بنا بر گزارش حاضران در خصوص حضور یکی از شهروندان در داخل حریق استوار یکم رسول مهرعلیان برای نجات وی وارد خانه باغ شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: این مأمور فداکار پس از ورود به داخل خانه باغ و بررسی تمام نقاط محل متوجه شد که خوشبختانه کسی در محل نیست، اما در حین خروج با توجه به شدت آتش سوزی دچار آسیب و سوختگی از ناحیه هر ۲ دست و پاهایش شد.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: بلافاصله مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و در بخش سوختگی تحت درمان قرار گرفت.

تمهیدات پلیس قزوین ویژه ماه مبارک رمضان

جانشین فرمانده انتظامی استان از متصدیان صنوف و اماکن عمومی خواست به توصیه‌های پلیس توجه کنند:

۱-به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از هرگونه تظاهر به روزه خواری در واحد‌های صنفی جداً خودداری شود.

۲- متصدیان مراکز پذیرایی اعم از مراکز درون شهری و بین راهی که قصد ارائه خدمات در طول روز را دارند، می‌بایست مجوز لازم را از مبادی ذیربط اخذ کنند

۳- با متظاهران به روزه خواری در ملاء عام برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

۴-فعالیت سینما‌ها و استخر‌ها بر اساس مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا می‌باشد.

۵-ممنوعیت و محدودیت‌های صنوف در این ماه بر اساس مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا است.

۶-عدم تظاهر به روزه خواری از سوی متصدیان واحد‌های صنفی واماکن عمومی در پی ارائه خدمات.

۷-عدم پوشش نامتعارف و بد حجابی.

۸-تعطیلی تمامی رستوران‌های سنتی، چایخانه ها، ساندویچی ها، تهیه غذا وغیره در ماه مبارک رمضان از اذان صبح تا اذان مغرب.

۹-فعالیت تعداد محدودی از تهیه غذا‌ها و رستوران‌ها جهت ارائه خدمات به مسافران وغیره با رعایت پوشش کامل مغازه پس از برگزاری جلسه با ادارات زیربط.

۱۰-عدم هنجارشکنی و حرمت شکنی اخلاقی از سوی افراد.

۱۱-راه اندازی گشت‌های مشترک پلیس با دستگاه‌های مرتبط در بحث رعایت دستوراالعمل‌های بهداشتی بیماری کرونا و ماه مبارک رمضان، مربوط به واحد‌های صنفی.

جانشین فرمانده انتظامی استان به هم استانی‌ها توصیه کرد، ضمن همکاری با پلیس در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اعلام تا برخورد لازم با متخلفان صورت پذیرد.

دستگیری باند ۳ نفره سارقان خودرو و موتور سیکلت در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتور سیکلت در سطح حوزه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران پلیس آگاهی، با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در بازجویی‌های انجام شده متهم به تشکیل باند سرقت و همچنین سرقت یک دستگاه وانت پیکان و ۲ دستگاه موتور سیکلت اعتراف کرد و باتوجه به اعترافات متهم، یک سارق و یک مالخر نیز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند یک دستگاه وانت پیکان و ۲ دستگاه موتور سیکلت اوراق شده کشف شد.

کشف ۶ کیلو شیشه از دو مسافر اتوبوس

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور" قزوین- تهران " اقدام به توقف یک دستگاه اتوبوس مسافربری کردند.

سردار  علی ابراهیمی افزود: ماموران پس از توقف خودرو با استفاده از شگرد‌های پلیسی به ۲ نفر از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر از اتوبوس پیاده کردند، که در بازرسی از وسایل مسافران مذکور ۶ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه افراد دستگیر شده قصد انتقال مواد به استان‌های شمال کشور را داشتند، تصریح کرد، متهمان دستگیر شده به همراه مواد با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.