رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: پارسال سه هزار و ۲۵ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استان آذربایجان شرقی خط کشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شیری رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: با هدف ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و به حداقل رساندن تصادفات پارسال نصب و بهسازی حفاظ‌های فلزی در ۶۰ کیلومتر از راه‌های آذربایجان شرقی انجام شد.

او افزود: در این مدت هفت هزار و ۸۰۴ مورد نصب و بهسازی علایم و تابلو‌ها در محور‌های مختلف آذربایجان شرقی انجام شد و در همین مدت اقدامات لازم برای اصلاح ۲۳ نقطه تی شکل و پرتصادف انجام شد.

شیری به رنگ آمیزی پایه‌های علائم عمودی به میزان هشت هزار و ۳۵ مترمربع طی پارسال  اشاره کرد و افزود: ۹۷۰ کیلومتر عملیات اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌ها نیز انجام شد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی اجرای عملیات آشکارسازی تونل ها، پل‌ها و دماغه‌های واقع در سطح محور‌های ارتباطی آذربایجان شرقی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده این اداره کل طی پارسال عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار